[XOne] [ME3] Show je Shepard

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 7 mrt 2012.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868

Lieutenant Commander Shepard is the human protagonist of Mass Effect, Mass Effect 2, and Mass Effect 3, whose gender, appearance, skills and pre-service history are all customizable and have an impact on the story. Shepard's first name is also customizable, but is never stated in-game.

Omdat Mass Effect 3 nu een wisselforum heeft en er nog niet echt gebruik van is gemaakt open ik alvast maar iets lekker nutteloos. Hier kan je je prachtige zelfgemaakte (of niet) Shepard laten zien. Hoera!​

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog geen screenshot gemaakt, maar wel een first steps 'serie'. :+

Zal de rest maar niet posten omdat toch geen hond het zal kijken, maar ja. Mijn Sheppie is er iig te zien. ;)

Dit was em in in de vorige delen:
    Mass Effect 1:

Mass Effect 2:

(in ME2 werkte de import niet dus moest ik hem zelf opnieuw maken)

Misschien niet de meest knappe Shepard die er is, maar ik <3 hem toch. :p

Een 2e PT ga ik dan waarschijnlijk voor een Femshep

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    @ Dulle: Ik kan dat filmpje van je niet op 720p zetten of welke andere resolutie dan ook. Een error krijg ik dan.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik het op fullscreen zet gaat het goed (automatisch) naar 480p, maar handmatig krijg ik inderdaad ook errors :confused: Is niet iets waar ik wat aan kan doen. Youtube is blijkbaar vervelend aan het doen (heb het bij ieder filmpje, ook alle niet ME filmpjes).

Ik zal ze niet embedden, maar hier zijn de overige 5, mocht iemand het willen zien :p:
    http://www.youtube.com/playlist?list=PLC7934B7B624A3A6B

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Wat is Ashley verandert 8)

Je hebt dus zelf niet gekozen voor de Rachni enzo dus, dat is wel jammer.

Mijn Shepard is gewoon standaard, had op de 360 wel een eigen gemaakt maar daar had ik op de PC niet zin aan :+

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Dulle, waarom krijg ik in elk filmpje als ik willekeurig op de balk klik elke keer een error. :'-(

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Heeft die al uitgelegd. ;)

8. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Femshepperd

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik baal er nog steeds van dat de import van ME1 niet werkte. :mad: Paar (de meeste) keuzes kloppen daardoor niet.
    Wrex had het overleefd bij mij. En volgens mij, maar dat weet ik eigenlijk niet meer zeker :+, had de Rachni Queen het ook overleefd. Ik ben altijd een awesome persoon wat iedereen laat leven.

Behalve de Council. Die heb ik laten stikken. Dus dat klopt iig wel. En Ashley had ik inderdaad gered. Dus er klopt tenminste iets bij die standaard keuzes. :p

Oeh, en ik had eigenlijk Liara geromanced, wat nu natuurlijk ook niet geregistreerd staat.

Meh...waarom werkte die import verdorie niet. En waarom moest je me er nog eens aan laten denken. :'-(

Filmpjes lijken nu wel op YT zelf te werken. Zit daar rond te klikken en te veranderen van resolutie zonder problemen. Geen idee waarom het hier niet werkt. Nu zal niemand zich de moeite nemen om ze te checken. :+
    Maar als iemand wel heeft gekeken of gaat kijken; mijn controller heeft en tik en trekt soms naar links. Daarom gaat mijn Sheppie iedere keer naar links nadat ik zo een power wheel heb gebruikt. Kan er niks aan doen. :p

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Liara kijkt eng. 8)

John Shepard, gewoon standaard Shep. Mijn 'echte' playthrough doe ik hier mee in de ME games, begin ik ook mee.

Patje Shepard, alles precies andersom vergeleken met mijn John Shep. In ME3 krijgt ie wat haar, en twijfel nog om zijn scars weg te halen in ME2. Scars zijn tof, maar rode ogen zijn iets voor in Fable, niet ME.

Jane Shepard, lijkt op een aap. Denk dat ik voor de standaard FemShep ga met haar in ME3.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Waarom werkte de import van ME1 niet?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee, de game vond mijn save niet. Had volgens mij iets te maken met het feit dat ME1 belangrijke gegevens in het cache geheugen van de 360 opsloeg. Iets wat ik tegen de tijd dat ME2 uitkwam al meerdere keren geleegd had.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Niet een nieuwe save gemaakt met deel 1, gewoon laatste save laden en dan een stukje opnieuw spelen?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had/heb ME1 niet meer, dan gaat dat lastig. :p En om het nou speciaal daarvoor weer te kopen vond ik ook wat ver gaan.

15. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de huidskleur en het haar aangepast, verder is mijn FemShep prima overgezet naar het derde deel!

Al vind ik het wel jammer dat de haarkleur die ze in ME1 en 2 had niet meer beschikbaar is. :mad:

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach door fout in mijn HDD zijn allebei mijn savegames weg :'-(
    Begin nu dus eigenlijk vanaf het begin.

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066

Mijn Shepard.
    Earthborn en Ruthless background.
    Speel alleen wel altijd Paragon en laat iedereen leven. Op mijn end game choices na. Council laten stikken, en Collector Base bewaard. :cool:

Gezicht is het zelfde gebleven vanaf deel 1. Alleen mijn haircut is veranderd over de delen heen.
    Begon met shoulder length die achter me oren zat, vervolgens de zelfde haircut maar dan die naar voren valt. En nu paardenstaartje. :+

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kun je in Mass Effect 3 je 'import' character nog aanpassen, zonder dat alles in één keer weg gaat? Want in deel 2 kon dit niet, toch?

En wat is er met de import van deel 1, werkt die niet in ME3?
    Lijkt me dat het zo moet kunnen: ME 1 > ME 2 > ME 3

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Je kan hem wel aanpassen, in hoeverre weet ik niet.

20. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja je alles aanpassen, behalve je geslacht en afkomst (earthborn, colonist etc) en je verleden (ruthless, war hero).

Voor de rest is uiterlijk helemaal aan te passen en ook je class.

Deel Deze Pagina