Mech assault 2: lone wolf Tot mijn grote verbazing kan ik nergens een MA2 topic op dit forum vinden. Dus hierbij begin ik op kerstavond om 2:29 er maar een. De eerste reviews zijn binnen op Gamerankings. Zeg maar gemiddeld een 9,minder dan ik verwacht/gehoopt had maar gezien MA1 ook een 9,3 kreeg en toch ook super was denk ik dat dat in dit geval niet zoveel uitmaakt. Hij is al gepreorderd op gcshop.nl en hoop dat ie zosnel mogelijk binnen komt. Vreemd genoeg geloof ik dat ie inmiddels alweer een maand uitgesteld is maar misschien dat iemand anders daar meer over weet ...
Hij komt pas eind januari/februar, dus kan nog wel even duren! Heb 'm uitgespeeld, singleplayer is wel erg kort, multiplayer is masterlijk.
Ik heb hem ook meerdere malen gespeeld. Over de singleplayer by the way. Ik heb hem niet uitgespeeld, maar speelt zeer lekker. Ik vondt de singleplayer wat leuker dan die van het eerdere deel. En de multiplayer, fantastisch gewoon. Maar daar draait Mech Assault vooral om, om de multiplayer.
Hoe kunnen jullie uhm al uitgespeeld hebben?? illegaal ofzo?? mja mij lijkt het een heel vet spel en dan vooral op xbox live
Lijkt me een vette game voor de multy player. Single player van deel 1 vond ik niet zo gaaf (meer van hetzelfde) maar multy player over XBC lijkt me wel vet. Ga hem dan waarschijnlijk ook wel even kopen.
Van deze game spreekt me vooral de multiplayer aan en dan vooral live Zelf heb ik MA1 niet zoveel op live gespeeld maar ik denk dat dat bij deze gaat veranderen. Heb wat stukjes bij gamekings gezien en die bevielen me wel Ik zal nu maar eens wat reviews gaan zoeken
Damn. Wat doet Micrsoft??? De singleplayer is altijd bij elk spel bijna zo kort!! Waarom nou nooit eens meer aandacht daaraan besteden?? Ik zou graag eens een spel willen met 100 uur... Zoals FINAL FANTASY 10... Oh wat is dat gruwelijk. Zeker bij zo'n lang perfect verhaal. Square Enix kan het wel, waarom microsoft niet? Ik begrijp wel dat er een goede multiplayer in moet zitten, maar toch.... Het is zo jammer...
ehm ik had FFX toch echt wel in 35 uur uit hoor (okee, okee het kostte mij meer dan 200 uur voor ik Penance had verslagen maar toch )
Ik ga hem ook halen. Vond de SP in deel 1 erg bruut en heb ervan genoten. In deel 2 zal dit ongetwijfeld net zo zijn. MP zal ook nog wel wat uurtjes vervullen
Ja is inderdaad jammer van die korte single player missies... Het is gewoon heerlijk om lekker in zo'n verhaal getrokken te worden. Als het dan eens niet goed gaat zet je de moeilijkheids graad gewoon omlaag of je probeerd het nog eens een keer opnieuw. Zou het echt wel jammer vinden als multiplayer de overhand blijft nemen...
Dat zeker. MA draait ook om de multiplayer en daarin is Microsoft dik in geslaagd. Vooral het eefect dat je uit je mech kan en in andere mechs en voertuigen kan is erg goed.
ben wel op de gameexpo geweest, alleen jammer genoeg niet echt veel gespeeld, lijkt me wel een toffe game, maar ja er komen zoveel leuke games uit. en een beetje weinig geld, ik denk niet dat k m gelijk ga kopen, maar ik kom er wel aan