Normaal zoek ik het liever alleen uit maar hoe krijg je de gates van de basis waar je in zit open? Bloody hell 2 atlasses on my tail. Moet nu werken maar probeer het vannacht nog effe een keer. Moeilijke game hoor.
Ahem... ok ik ben er al uit... thread mag verwijdert hehe... jesses... nu nog de ontsnapping overleven
als je bij de comm tower staat en de tijd gaat lopen moet je direct naar die powerplant lopen en zodra je tijd op is verrot knallen. dan moet je gewoon door de gate rennen en niet achterom kijken. verderop moet je niet door de canyon maar over de brug...
LOL ik ben er uit gekomen door op een dak te gaan staan en dan over de muur heen boosten... werkt ook prima hoor Maar je hebt gelijk... zo moet het natuurlijk officieel.
tering he, wat een level.... hoe kom je in godsnaam uit die basis? heb onderweg al 3 van die armor powerups gekregen, ren ik een hoek om staat er nog een mech macouno, je gaat op t dak staan en springt zo uit de basis? komen die 2 atlassen en die andere kleine dan niet achter je aan??!
Tuurlijk komen die achter je aan maar de atlassen ren je er wel uit... gewoon door rennen... en 10 keer proberen... en ja power ups halen... maar vooral door gaan. Je komt vanzelf bij een mini basis waar je door (hoe heet die chick) over een brug gestuurt word... daar eenmaal overheen raden ze je aan die op te blazen... ben je ook van de atlas die je daar tegen komt af dus zowiezo gewoon door rennen en niet stoppen om te knokken ofzo. En ik ga al voor de tijd op is naast het pand bij de muur staan en "hover" al als de tijd op is... lijkt me sneller dan eerst zo'n ding op blazen terwijl iedereen naast je staat. Ben er ook een keer overheen gekomen door via dat grote benzine vat bij de deur te boosten... maar met een beetje pech blazen ze die op als je er op staat en ben je kaduk. level erna vind ik nog moeilijker en heb ik ook nog niet gered... touch game.
ik ben nu in dat level waar je een mech moet stelen en daarna alles neer moet maaien (heerlijk is dat he) maar nu kom ik nadat ik de mech heb gepakt niet verder omdat er in 1 keer iets van 5 mechs voor je neus komen. hoe hebben jullie dit aangapkt, gewoonweg alles en iedereen neer maaien???????? of zijn jullie er van tussen gelopen? is trouwens wel een mega spel.
Ik heb dat level nog steeds niet uitgespeelt. Ga er steeds aan in het stukje waar je de eerste tanks tegen komt.. grrr. Maar het is ook niet helemaal m'n spel... heb het al weer een paar dagen niet geprobeert.