Ben ik nou heel dom of kun je in Team Destruction bij multiplayer op een Local XBOX geen bots toevoegen?? Kan er niks over vinden in de manual? En als het echt zo is waarom zit er dan in godsnaam bij de MP op een Local XBOXwel de mogelijkheid tot het spelen van Team Destruction... je kunt namelijk maar maximaal met 2 spelers op een xbox mp-en? Het is dus altijd 1 vs 1 en dus is Team Destruction identiek aan "normale" Destruction? Ik hoop dat ik het mis heb... maar ik snap er niks van... Perfect spel voor de rest... lekkere gameplay om lekker snel in te komen... en hoewel de singleplay niet super gevarieerd is blijft de campaign met tot nu toe ook nog redelijk boeien...
Klopt, je kunt op je local xbox maar met twee mensen spelen, dus team destruction is het zelfde als normale destruction.
Ik vind dat wel heel jammer, daarom koop ik het spel ook pas met Live, als er dan dingen zijn die ik liever heb koop ik MA helemaal niet... Misschien ruil ik hem anders met Fifa 2003 ofzo... Waarom hebben ze eigelijk niet gewoon 4-player splitscreen gemaakt?!
Daar laten ze volgens mij een heel stom gat liggen... de bots werken al wel (grinder) maar ze combineren in Team Destruction is onmogelijk... Hmmm dit zou Mech Assault wel eens sneller dan verwacht een plekje kunnen opleveren in de "Kast-der-nimmer-meer-gespeelde-spellen"... Vind het trouwens ook bagger dat geen enkele site dit soort dingen meeneemt in hun reviews.... iedereen zit wel te wauwelen over Xbox Live mogelijkheden enzo, maar zo lang wij dat hier nog niet hebben schieten we er weinig mee op... PS Wel heel toevallig was op de PC net zo verslaafd aan Mech Commander 2, maar die had een identiek probleem... ook geen multiplayer met bots... dus altijd al je met 2 man wilde spelen kon je alleen maar tegen elkaar spelen... en aangezien ik teamplay en coop vind roelen verliezen zulke spellen dan ook heeeeel snel mijn interesse.... :-\