Ik las net in de nieuwe gamequest dan in plaatjes van Moto GP, xbox live mech aussault zal gaan bevatten. Het zal dan wel om een aangepaste versie gaan maar toch Ik dacht dat misschien sommige mensen dit wel wouden willen weten. greetz THeFlood
jaja maar met die moto gp demo die bij live zou zitten kon je dus met de saves van moto gp retail online gamen dus alle tracks motoren en rijders en hoe moet je nu online dan als die demo niet meer bij live zit?
Hmmjah Moto GP wordt wel live jah. Is wel beter maar het zou wel lullig zijn als er een andere versie uitkomt. Mech Assault wordt ook weer top bij Live!. Ik heb em zelf niet maar dan wordt maar aanschaffen (Elitian gaat stiekem naar Xbazar kijken)
Zover ik weet (uit aardig leuke bronnen) was dat nog lang niet zeker en werd dat niet naar buiten gebracht simpelweg omdat dat elk moment weer zou kunnen veranderen.
Zoals de zaken er nu voorstaan is het idd Mechassault die bij het pakket gaat zitten. vooral omdat ie het in de VS zo goed doet. Maar nix is zeker zoals WouteR dat zegt
Blegh, ik wil een Moto GP online demo... Gooi dan Whacked! weg ofzo... Maar de meeste mensen hebben MA toch al...
Toch vreemd, 2 demo's inruilen voor 1 semi-demo? Ik heb ook liever MotoGP Online, Whacked kan me niet verotte