Mechassault: thor is een sheep in een wolf (of zoiets)

Discussie in 'Algemeen' gestart door CyberMonkey, 3 mrt 2003.

1. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Dat level waar je in die herstelde thor hun comm moet gaan afluisteren. Ik geraak daar nooit heelhuids buiten. meteen als dat begint te tellen loop ik naar die generator, schiet erop tot hij kapot is als de teller is afgelopen, en loop zo snel mogelijk naar buiten, als ik eenmaal buiten ben loop ik achteruit en schiet zoveel ik kan (niet dat het veel uithaalt...)

Als ik eenmaal goed en wel buiten kom word ik altijd doodgeschoten, altijd. Ik heb het zeker al 5 keer geprobeerd.
    Iemand tips hoe je daar iets gemakkelijker buiten geraakt?

Ik speel nog maar op de tweede moeilijkheidsgraad dus zo moeilijk kan het niet zijn.

2. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik kom er ook niet verder ik speel het op zn makkenlijkst. ik kom best een eind maar ik heb ook geen idee waar ik heen moet of hoe ik verder kom.

als iemand kan helpen zou dat fijn zijn.

ltrzzzzz :+

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dit vond ik ook een erg moeilijke missie maar zo heb ik hem gehaald:

Meteen op de generator schieten,
    Buiten de poort links in een health powerup..
    Doorennen en steeds huisjes kapot schieten en health powerups verzamelen.. probeer alleen op de mechs/tanks voor je te schieten en minder achteruit te lopen

Je zult zien dat het dan nog wel meevalt

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 'm drie keer uitgespeeld op Elite dus het is wel te doen, maar inderdaad is pittig. Wat Han zegt is de beste oplossing, en ondertussen proberen mech's en tanks te puinen die tanks doen veel schade als je niet oppast.

5. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Idd die tanks doen veel schade maar zijn gelukkig goed uit te schakelen. Die mechs zijn heel wat moelijker aangezien je met die thor geen echt heel krachtige wapens hebt (zoals die ppc of zoiets)

Maar ik heb er nog nooit op gelet dat er health powerups lagen, ga ik dus best maar eens doen :)

Bedankt voor de tip!

6. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd zoals Han zegt.

Heel hard rennen, alle health pakken.

Af en toe een tankje kapot schieten. En zodra ja over een brug heen bent (is ergens aan het eind) de brug slopen.

Succes!

7. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    dank!

kan nog meer tips gebruiken lamaar komen.
    maar jullie alvast bedankt he ik gaat nu ook nog ff proberen

ltrz :+

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Wacht maar af de elemental missie wordt nog iets moeilijker }:]

9. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon hard wegrennen, proberen zoveel mogelijk tanks en dergelijke kapot te maken en wat ook handig is als je de kleine vrachtwagens kapot schiet. Zij hebben geen wapens maar als je ze kapotschiet krijg je zo'n groep stapeltje. Als je erover heen loopt is je health weer een beetje voller.

10. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt jammer dat je die tanks niet kan wegschoppen :), niets toffer dan die vrachtwagentjes heel ver wegshotten.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  11. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Yes na enkele keren is het dan toch gelukt! Thnx guys!

Fuck man da was een heftig stukje. Adrenaline all the way :)

12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met welk wapen gaat die brug t snelst kapot? want ik blijf er raketten op pompen maar t lijkt niet veel uit te maken

Edit: Ik begin t gevoel te krijgen dat die laser veel sterker is....:confused:

Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
  13. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke brug? Maar ik ga deze tips ff proberen! Ik kon er ook niet verder! :+

14. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    nou als je op het eind bent word er gezegt dat je de brug moet molle die brug is van ijs

15. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Als je net uit de basis komt is er ook een brug, die heb ik ook ff gemold. Dan heb je weer wat extra tijd om weg te komen..

@ Saaur, sta jij voorbij de brug en dan op het 1e stuk te schieten? Dat deed ik eerst ook, maar dat is zo ver weg dat je de brug amper raakt. Gewoon de jump-jet gebruiken om omhoog te zweven, zogauw je duidelijk ziet wat je kapot moet schieten er een paar raketten opaf sturen. Dan is brug binnen een paar keer kapot.

16. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    jah eigelijk is dat een best makkelijk level gewoon rennen en ff die brug kapot maken

17. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh! Die brug... Weer jullie tips proberen...

18. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    wat doen jullie allemaal moeilijk? kep hem gister in 1 middag uitgespeelt...oke op easy maar ben nooit echt vast komen te zitten..aloewel...ook in dit level..ik had de brug kapot geknalt voordat ik aan de overkant was...maar dat had ik niet door...ieder geval weet iemand nog leuke dingen ofzow..of hoe je die andere versie van ragnarok en andere mech's kunt unlocken of leuke dingen int spel..

19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Wie gaat een speel dan ook op easy uitspelen 8) .

20. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op normal uitgespeeld krijg je nog extra,s als je hem op een hogeren moeilijkheidsgraad uitspeeld

Deel Deze Pagina