Ik krijg aan het einde die mech champion maar niet dood Heb het nu 3 x geprobeerd, maar iedere keer dat level weer door begint me echt HEEL ERG te irriteren. Wie heeft er goede tips, ik speel nog wel op het laagste niveau ook Met de Madcat voor de PPC. Who helps?
Is dit het lvl waarin je met elemental moet? Daar zit ik ook op het makkelijkste niveau vast op het einde .
Je bedoelt het ALLER LAATSTE STUK VAN DE GAME????? Di robot met die lavagun??? If so; Blijf bewegen, neem een iets sterkere Mech in plaats van speed, Blijf op afstand dan kun je z'n 3 schots lavagun ontwijken, schiet je dubbele (als je die mech blijft gebruiken) PPC af op het moment dat z'n shield down is, zoek snel health op als de jouwne naar beneden is schiet eerst andere mechs en tanks kapot voordat je bezig gaat met hem, als je het nou nog niet red, ik ben gelijk begonnen met de campain op het 2e niveau nu bezig op het moeilijkste (lukt aardig).
je bedoelt die map waar die thor op het einde komt? neem gewoon een snellere mech en ontwijk ze schoten
Re: Re: Mechassault: Thor on The rocks Nope, het is geloof ik missie 11, waarbij je eerst enkele andere mechs krijgt terwijl je een sensor net moet destroyen. En aan het einde komt er dan ineens die zogenaamde 'champion-mech' die volgens mij dan een Thor moet zijn, dan denk ik aan de naam van het level. Ik zal morgen die snellere mech eens proberen
Re: Re: Re: Mechassault: Thor on The rocks Die heb ik al gehaald maar ik weet niet of die supermech in het einde van het lvl waarin elemental verplicht is een lavagun heeft ik d8 het nie