is mechaussalt een beetje mooi spel (graphics, speelbaarheid en dat soort dingen) of weet niemand dat. Is het de moeite waard om te kopen want het lijkt mij wel een lachu spel
Singleplayer is mooier dan Multiplayer, dat is altijd zo. Omdat er meerdere netwerkprocessen bezig zijn, dus dan is er minder processorkracht over voor kleinere details. Niet dat je het echt zult merken I guess. Het Singleplayer gedeelte van het spel is erg mooi, en ook erg leuk.
Hij is ontzettend tof .. ik heb een preview geschreven ... maar het word de Mech game (op tekki na misschien) van dit jaar !
Hoezo lelijk,heeft vet mooie graphics en een coole controller,maar wel een beetje duur en dan zou ik liever wachten op Battle Engine Aquila
check de link het is de XBOX mechassault's flash site... Deze game gaat rulen wanneer hij uitkomt..zeker een must-have javascript:fPopUp('http://www.xbox.com/mechassault/exp/exp1-mechassault_flashdetect.htm',770,550)
volgens mij gaat dat spel best hard ownen. alleen ik zag bij dat flash menutje en dan mech garage maar 9 mechs staan. geld dat ook voor het spel? mechwarrior 4 vengeance op de pc had er ff wat meer.