mechgames

Discussie in 'Algemeen' gestart door hunter, 21 jan 2003.

  1. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    k was ff op zoek naar een mechgame dus heb ff wat reviews enzow gezocht en gelezen. kwamen 3 mechgames naar voren die jullie allemaal wel kennen : battle engine aquila, mechassault en steal battalion.
    steal bat. viel voor mij al meteen af vanwege de controller...iets te duur ! en k ben niet zo'n grote fan van het genre dat ik daar geld voor wil uitgeven.
    blijven battle engine aquila (bea) en mechassault (ma) over.
    ik denk dat als ik nu zou moeten kiezen dat ik dan voor bea zou kiezen, vanwege het vlieggedeelte (je kan je mech ombouwe van landhopper tot vliegtuig en andersom) en de grote veldslagen waar je ineens inzit. Mechassault is in grote lijnen hetzelfde alleen kan je daar iets meer van de omgeving vernietigen. alleen bij mechassault zouden de veldslagen wat minder groot zijn en kun je niet echt vliegen (heel ff maar)
    nou was ik ff benieuwd wat jullie ervan denken, misschien verander ik nog wel van mening.

    mzzl
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet ook een kijken naar murakumo.
    en er is nog 1 waarbij een robot veranderd in een vliegtuig, ben alleen ff de naam kwijt:{
     
  3. Xstyle

    Xstyle Guest

    ik vond ma eigenlijk niet zo leuk (zal wel de enige zijn) alhoewel de multiplayer(online dan) wel heel stabiel was, geen lagg!

    koop anders oxm.12 daar staat op de demo ook BEA
    die vind ik echt heel goed!!!!!!
     
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt bea nou eigenlijk al in de winkels ? k heb em nog niet zien liggen hier in gouda (maar k heb ook niet alle winkels gehad...)
    ohja weet iemand of bea ook dolby digital ondersteund ? da's natuurlijk ook wel vet bij die veldslagen :)
     
  5. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Mechassault is nu nog maar 39 euro dus dat is veel goedkoper als bijvoorbeeld steelbatalion en waar je ook nog lang voor moet w8en.
     
  6. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnekort komt ook Phantom Crash nog! Maar ikzelf zit inderdaa aan Mechassault te denken. 36 Euro is weinig geld voor zo'n topper...het is een topper toch?!
     
  7. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Gunmetal word hierboven bedoeld geloof ik maar ik heb vandaag Mechassault gekocht:9 en ze zijn beide even duur (39,95) en ja als je moet kiezen dan zeg ik: MECHASSAULT, aan gunmetal vond ik echt niets positiefs maar dat is persoonlijk, en Mechassault speelt als een droom, ik zou zeggen voor 40 euro: laat je overrompelen!!!
     
  8. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r komt ook nog Phantom Crash maar dat spel gaat echt nergens over... Mechs op rolschaatsen.. wtf!

    Battle Engine Aquila is aardig alleen die first person view bevalt me niet. Je zit niet voor niks in een badass mech, die wil ik zien! MechAssault heeft gewoon supervette actie, gebouwen slopen is echt heerlijk, en daarbij heeft het veel betere multiplayer mede door Xbox Live straks. En als ie dan ook nog is goedkoper is dan lijkt de keuze me vrij duidelijk...
     
  9. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Battle engine Aquila wil ik al hebben sinds de demo in OXm 8
    Echt een vetspel,ook wel omdat het in 1st person is
     
  10. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe duur bea gaat worden ??? zag em al staan voor 53 op internet

    mzzl
     
  11. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Mechassault lijkt me het leukst van die 2. BEA ken ik niet echt, maar op Gamerankings.com krijgt het toch wel lagere punten dan Mechassault. Ik denk er ook over om Mechassault te kopen, maar nu gaat het gerucht (of is het al een feit?) dat Mechassault bij het Xbox LIVE pakket zit. Als dat waar is, wacht ik nog even en koop ik Deathrow die ook lekker goedkoop is.
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Gun Metal: Ik heb de demo gespeeld en het is wel leuk...maar vond het net wat te weinig mech gevoel geven.

    Phantom Crash: Jezus wat een bagger spel!

    Battle engine Aquile: Speelt lekker en ziet er aardig uit. Vliegen!!

    Mech Aussault: Ja ziet er super uit, en speelt ook lekker. En alles kan kapot. En xbox live natuurlijk!

    Steel Battalion: Ja 1 woord: Controller. Deze ga ik in ieder geval kopen.
     
  13. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    waar is mechassault te koop voor 40 euro??!!
     
  14. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in de dixons :+
     
  15. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    lachuh...bij elke dixons????
     
  16. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    In Nijmegen bij dixons.
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    In Zoetermeer ook bij de dixons
     
  18. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm twijfel twijfel twijfel........juist dat vlieg/land gedoe in bea leek me vet....maar met mechwarrior is het wel weer rlx dat alles helemaal plat kan :9
     
  19. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh?? komt mechwarrior ook op de Xbox???8) 8)
     
  20. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    De online demo's van moto GP en Whacked! zitten in het xbox live pakket.. geen mechassault dus
     

Deel Deze Pagina