Ik heb mohaa geinstalleerd en ik wou online. Hij connect en dan staat er opeens timed out ik connect nog een keer en ik w8 af, hij connect gewoon niet. Ik probeerde patch V1.11 te installeren maar hij pakt em niet vind ik het echt raar. Ik heb toen maar mohaa verwijderd maar als ik install wil doen komt die op een of andere scherm van modifacy ofzo en repair en remove ik drukte dus op remove, hij laad meteen naar 100 % en zegt dat die dan klaar is maar als ik wil installeren geeft die weer deze scherm wie kan me helpen.
precies hetzelfde probleem het enige wat je kan doen is je pc formateren ik heb dit probleem altijd met mohaa aa
Hmmz, nooit gehad. But then again, ik install en deinstall mohaa alleen maar als ik mijn pc ga formateren. Ik zit me alleen af te vragen waarom die v1.11 patch niet bij jou heeft gepakt... Was het wel een originele versie van mohaa? Zo niet, dan moet je wel even een crack hebben...
Re: Re: Medal Of Honor AA Problemen mss had je de verkeerde patch....want voor verschillende talen heb je een andere patch nodig... met de rest van je probleem kan ik je niet helpen mohaa aa bestaat niet....t is gewoon MoH:AA