Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    [​IMG]

    [​IMG]

    Medal of Honor WOII is het oorlogsspel vind ik. Alleen een betere als Medal of Honor Allied Assualt is er helaas niet geweest

    ben benieuwd naar deze titel
    Hopelijk online erg leuk

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2006
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Best cool.
    Ik hoop dat dit een goed spel word, want ik denk dat het best wat kan worden:)
    Maarja, het blijft EA.

    Ik hoop zoiezo dat ie beter is als de vorige delen, want veel daarvan waren bagger slecht.

    Ze hebben nog tot het einde van 2006 dus...
    Genoeg tijd hebben ze zeker:)
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hieperdepiep nog eentje:cool:
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast en zeker een leuek WOII shooter :)

    Maar of hij CoD2 voor de 360 kan evenaren... Ik moet het nog zien. :eek:
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua Graphics kan MoH:A, CoD2 zeker evenaren. Maar als EA er niet een al te recht toe recht aan shooter van maakt, en uitgebreide mulitplayer aan toevoegd(zoals MoH:AA op de PC) dan wordt deze game denk ik wel vet.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    AA was echt goed online en spel was ook mooi
    dat waren nog is tijden 2002 ofzo _O_
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het een keertje bij een maat van me gespeeld, maar toen was het al best oud (MoH: AA). Maar vond het best heel leuk. Ik vond het alleen niet al te mooi.

    Ik denk dat ze in Airborne zeker een mooie en goede multiplayer gaan maken. Het spel zal er denk ik grafisch ook top uitzien.

    Hopelijk leverd EA een keer een goede MoH.
    Beetje jammer dat er tot nu toe maar 1 goede was:).
     
  8. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    ga nou niet gelijk weer EA lopen bashen mensen, MoH:AA was voor de tijd dat hij uitkwam hoogstaand, mooie game + goede gameplay en online ook erg tof. En iemand zegt net dat als MoH:Airborne geen recht toe recht aan shooter word gemaakt hij een kans heeft om CoD2 te overtreffen, maar wil je dan zeggen dat CoD2 geen recht toe recht aan is ? Als je dan een spel met een "redelijk vrije" gameplay zoekt, neem dan brothers in arms ;)
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat dat mensen EA bashen? Ze zijn alleen bang dat de koe uitgemelkt wordt, op een dusdanige manier, dat de melk gewoon erg waterig is.. en dat wil niemand drinken. 8)

    AA nooit gespeeld, maar goede verhalen over gehoord.. Als ze deze een knappe multiplayer mee kunnen geven, en wat minder bugs, hoor je mij niet klagen.

    Want EA brengt zat goede titels.. (denk aan Burnout (niet zelf gemaakt, maar toch) Fifa06 is gewoon goed, de BIG spellen zijn ook vrijwel altijd goed.. dusja)
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel eens benieuwd, maar we worden wel verwend met al die oorlogshooters. Ik ben ik helemaal gek van geworden, maar als er binnenkort echt een topper uitkomt, dan wil ik die nog wel kopen..
     
  11. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Allied Assault is en blijft de beste.. en zeker online:) ( op de pc dan, als je nu nog Allied Assault opstart en dan online gaat staan er verschrikkelijk veel servers.)

    Ik hoop dat deze is ff totaal anders word dan de vorige, ff wachten op de screenshots
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het trouwens jammer dat het weer in europa is.

    De pasific is ook wel leuk.
    Ze zouden het net zoals CoD2 moeten doen. Dan als een rus, dan als engelsman en dan als amerikaan. Dan die amerikaan ergens in de pasific ofzo.

    Ik denk eigenlijk dat het CoD2 niet kan overtreffen. Maar we wachten af.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als CoD is niet slim.. je moet wat anders kunnen bieden..

    Want beter als CoD is bijna niet te doen.. (daarbij heeft CoD veel meer vertrouwen dan MoH, waardoor meer mensen voor CoD zullen kiezen.)

    CoD2 zal ie niet overtreffen, dat is vrijwel zeker, maar misschien kunnen ze wel wat nieuws bieden in het genre.. (niet echt iets voor EA maar toch ;) )
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    JE HEBT GELIJK! Net zoals in The THin Red Line over die heuvels lopen en dan alles in de gaten houde maar je ziet nauwelijks wat door het hoge gras. En dan oppeens BAM breekt de hel los en zie je een kam tegenover je overal licht flitsjes van jappaners die daar ergens liggen maar je kunt ze door het gras nauwlijks zien. Spannend of niet jongens! Maar ja dat doen ze toch pas over een jaar of 5 :'-(
     
  15. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik deze game ga halen ik ben niet zow dol op die hele
    Medal of Honor reeks, ik vond de Call of Duty's beter maar we zullen zien
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    Nieuwe screens toegevoegd op begin pagina
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Het heeft veel meer weg van artworks dan screens
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    het zijn ook geen 'echte' screens, meer plaatjes die aangeven wat het uiterlijk van deze game is.

    (*kuch* zie startpagina :+ )
     
  19. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
  20. mars15

    mars15 Guest

    Je ziet wel degelijk hoe mooi dit spel gaat worden. Ben benieuwd
     

Deel Deze Pagina