Op de officiƫle site van Medal of Honor: Allied Assault stond bij FAQ dat dit spel ALLEEN op de pc uitkomt (is gekomen). Ook stond er dat een andere versie van het spel op de PS2 komt. Er stond NIETS over een release op de Xbox en dit terwijl op verschillende sites (ook deze site) wordt gesproken over een release van het spel op de xbox. Heeft iemand meer info over nu wel of geen release van het spel op de Xbox?? Alvast bedankt, Mishkin.
Ze zijn nog steeds aan het bekijken of MoHAA naar de Xbox gaat, ze wouden even de Xbox markt aankijken.. zal het maandag nog eens vragen
Zou slecht nieuws zijn. Wij zouden frontline(klopt Wouter, is voor ps2)krijgen als mohAA niet door zou gaan. Vaag! Verdiend klein onderzoekje. Frontline wel lachen, maar ik wil mohAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok ! hoe zit het met het onderzoek , komt ie nu naar den xbox ! zoja welke versie en wanneer ! of is ie mischien al uit? greetz fonzie
Wel op de GBA uitbrengen maar niet op de X-BOX. Check deze screens. OKE geen X-BOX screens maar wel grapig. http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screenindex/0,11104,539986,00.html Alvast mijn exscuses omdat dit geen X-BOX screens zijn. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.
HOE ZE GAAN DA NIE OP XBOX UITBRENGEN !!!!! waarom schrijven ze dan bij gamespot er een preview over bij xbox !!!!!!
OO nou dan zal het wel op de x-box komen denk. Alleen jamer dat het MOHAA is die heb ik al op de pc uitgespeeld.
Jonge jonge jonge, rustig maar jongentjes. Ze willlen MoHAA uitbrengen voor de Xbox tegelijk met Xbox Live, voor het online gebeuren enzo, als dat niet mogelijk is of weetkveel dan komt frontline, dus verwacht een medal of honor op zn vroegst in de herfst
ssaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wist niet dat MOHAA op de XBOX kwam. zeg me dat hij echt op XBOX komt. want die ga ik dan zeker kopen.
Ja hallo, dat is gewoon een MOH titel heur, kweenie meer hoe die heet. Wat we willen is nat. MOHAA En mocht die niet komen, zouden we MOH Frontline krijgen. Waar ik dan weer minder op zit te wachten.
<edit> Op gamespot kan je lezen dat EA bevestigt dat MOHAA op de XBOX uitkomt http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,471205,00.html </edit>
Al lees je nou al het nieuws.. dan zeggen ze begin 2001 dat MoHAA naar de Xbox komt, daarna wordt het on zeker enstellen ze het uit, dan zeggen ze wij doen het aan het eind van 2002