Medal of Honor Allied Assault

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WouteR, 24 jan 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Medal of Honor Allied Assault, is deze game het nou waard of niet..?? Heb hem nog nie gespeeld

2. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet
    kheb wel een preview gezien bij gamequest voor de pc versie, zag er wel erg tof uit, al die NPC die je helpen en zo, met een goeie Al (wat nog al eens ontbreekt)
    kwee niet of ik em ga kopen, vin et wel een tof spel, khoop alleen dat er ook nog een soort van RTCW multiplayer bij zit :9

mzzl Munch and Abe

3. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PSX was de medal of honor serie wel zwaar relaxed :D

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    heb de MP demo wel gespeeld, vond dat niet fantastisch (netcode was niet goed.. kan ook zijn dat ik op enorm trage kutservers heb gespeeld :))

5. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die mp juist zwaar relaxed vooral die object-match 8) En de Single player is ook goed vooral dat je met meerdere gastjes op pad gaat:9

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kicke man, ik heb em wel, een of andere beta blijkt, maar hij is gewoon goed geloof ik hoor.

kick'n man!

is erg gaaf...
    mooie graphics, en goeie gameplay!

leuk spelleke

als je iets specifiek wilt weten vraag maar

WHOA zonet die OMAHA beach scene gespeelt
    die was echt gaaf!!!
    moet toegeven dat de graphics echt heel mooi zijn, behalve een paar domme sprite hegjes, maar afgezien van dat level erg gaaf!

7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem nou 2 weken, en er zit echt vet veel actie in. Er gebeurt vanalles om je heen, zeker als je met een groep bent.
    het enigste nadeel vind ik dat je niet kan zeggen dat je team rustig moet zijn, of moet gaan leggen ofzo

ECHT VET8)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Smiegd }:] Jij hebt de iso, mag niet jongen, wacht maar tot de BSA daar achter komt }:]

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal maar nie vertellen wat jij aant downloaden ben dan :D

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    nee gotver kom thuis van school, zegt mijn ma vanne de computer had iets van een melding dat de F schijf vol zat }:]

grr is die niet door gegaan :) (ik was geen MOHAA aan het downloaden)

11. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Je doet wel erg schijnheilig(is dat 1 woord?), Beffy

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    gister ff de SP demo gedaan, wow damn.. echt stoer spel,

deze MOET ik hebben, maar koop ik hem origineel of..? Is die het origineel kopen waard?

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Denk het wel.

Als mijn 21" monitor van heel veel eruootjes (opschep opschep) niet vandaag kwam had ik misschien ook wel genoeg centjes gehad om hem te kopen.

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry mensen, beetje offtopic(zijn jullie nu wel gewend:D van mij)maarre kobold, is dat lcd? Dan vraag 2 iemand al een plasmascherm gezien op internet van 21 inch? Volgens mij bestaat niet, maar ben vol goede hoop.

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ken wel aan een 18" Inch LCD goedkoop komen, maar voor spelletjes zijn die niet ideaal.

Wel supermooi natuurlijk voor desktop Etc.

Nee de mijne is een Philips die veel gebruikt word door CAD werkers en graphische bedrijven. (CRT)

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je philips:) Mmmmmh lijkt mij echt te cool om klein plasma tvtje te hebben, hoef ik niet altijd tv in beslag te nemen, kon het alleen niet vinden, 42 inch beetje te duur:mad: Enneh...lcd scherm niet goed voor games? Nooit?

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, het probleem is dat een LCD oplichtende plasma korrels heeft als het ware. Of een of andere lichtdiode ding, ik dacht plasma.
    Anyways, dus zo'n korrel licht op en veranderd van kleur.
    het probleem is de snelheid waarmee dat gebeurd.
    de verversingsratio van die korrels is niet snel genoeg om bijvoorbeeld een beeld compleet te verversen (ik geloof 60 herz ofzo weenie precies) in een spel or bij scrollen, dat houd in dat terwijl een korrel nog van kleur veranderd de volgende beeld al klaar is.

dus je krijgt bij snelle spellen (FPS) of bij scrollen (in windows ed.) een soort motion blur effect dat vooral in spellen erg irritant kan zijn. (je hele beeld vervaagd)

ze worden wel steeds beter die schermen, maar een CRT is natuurlijk direct ververst (bij 60 tot 100 Hz zit je altijd goed met een CRT)

18. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Snap het, thnx. Gister een hele tijd aan het speuren geweest naar strakke monitor voor zowel pc als xbox, ben mijnes zat(lange achterkant) Maar ik zou nu echt niet weten wat te halen, kan dus beter op tv spelen. Heb nu 19 inch monitor en dat vind ik eg nix voor spelletjes.

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Die 21 Inch die ik heb die heeft de kortste beeldbuis van alle 21 inches geloof ik, staat ie om bekend.

je kan wel pc games op je TV spelen, maar dan word alles lage RES. (640x480)

Enne, niet te vergeten een monitor is dus progressive scan, dat betekend 2x zo scherp!

Bijvoorbeeld sommige DVD spelers zijn ook progressive scan.

Is echt een heel stuk beter dan interlaced.

je kan beter TV kijken op je monitor. :9
    (TV Kaartje halen)

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Zo blijven er vragen ontstaan, die dvd spelers met progressive scan zijn die bedoeld voor HDTV's?
    + Weet je waar ik die monitor van jou kan bekijken, gewoon philips(wasikgisternog)? Neem aan dat ook de xbox dus beter op monitor kan worden gespeeld?

voor zussen delen wij weinig gemeenschappelijke kennis;)

Deel Deze Pagina