Een nieuwe add-on voor MOHAA komt uit: Breakthrough Check op deze site een paar screens: ...http://www.gameplanet.co.nz/mag.dyn/features/1684.html de release date is als het goed is in september Meer online plezier?? *EDIT* sorry als ik oud nieuws vertel
Ze hebben hem alleen in de lijst gezet. Als je verder kijkt staat er dat het artikel niet voorradig is. Ik heb niet zo'n vertrouwen meer in de MoH-serie: AA was super, maar Frontline en vooral Spearhead waren slecht. En er zijn een paar nieuwe maps en een nieuwe gamemode maar om daar €30 voor neer te tellen?
mot niet naar frontline kijke, dat is van hele andere makers. Vond de pc versie ook anders als die van de psx. Maar FL lijkt juist weer een beetje op die van de psx.
hmzz vond ss beetje matig .... denk ook dat het neit geweldig gaat toevoegen leuk voor de echte die hards maar die mensen die het spel al langzaam vonden gaan verhalen zou het waarschijnlijk gewoon weer 1 pot nat zijn met het orgineel en andere addon... (ps echt aanrader voor goede pc game is HALO! Sorry moest ff kwijt )
jup zou ik ook toen maar dat is voor xbox he.. Parsific Asauld is voor pc ofzo iets maar voor de tussentijd KIJKHARD HALO>!
Je kan alvast de demo spelen van Medal of Honor Breakthrough. http://www.eagames.com/official/moh_alliedassault/breakthrough_editorial.jsp?src=breakthroughnews
Haha, die heb ik al 2 dagen, de lvls zijn echt bruut, en inderdaad, echte online fun. Ik heb ook filmpjes gezien van pacific assault, en dat ziet er ook zeer bruut uit
Nou ik vind MohAA echt een van de vetste spellen ooit(ik zal er dus wel geen verstand van hebben...) en ik vond Spearhead ook echt wel cool! Dus ik ben erg benieuwd hoe Breaktrough word... En ik wacht ook in spanning op Pacific Assault...
MohAA is zeker en vet spel en ik speel nu heel vaak Spearhead online....Breaktrough demo ook vaak, maar wacht op de hele versie
Complete versie is vandaag uitgekomen En jah Dwaalgast ik ben het met je eens, MOH is echt tof!! Zowel Allied Assault, Spearhead en de nieuwe Breakthrough. Heb de laatste eigenlijk de hele avond gedaan en ik kan je zeggen hij is weer de moeite waard.