Volgens mij zijn er al wat treads over het nieuws etc van deze game: even de search gebruiken Even op ign.com kijken misschien vind je ze daar !
Ja, hier is idd al een draad over. Klik Lijkt me makkelijker om daar verder te gaan. Anyway, volgens mij is er nog niks over losgekomen. Maar dat zal, EA kennende, niet lang meer duren. Tja dat kun je over ieder spel zeggen als het nog niet uit is
Ik ga hem zeker te weten niet kopen ook al is ie het beste spel ooit. Ik ben het wel een beetje zat me die EA. Gadver man, ze zijn echt te ver gegeaan nu.
Nou, ik vind dat ze ''op een paar naa' helemaal geen goeie spellen maken. Neem o.a. al de MOH titels, NFSU 1 en 2 en alle james bond games. Er zijn dan nog een enkele goeie games van EA vind ik o.a. Burnout 3 en Freedom Fighters. En nu al dat gez*ik met Ubisoft en andere developers enzo. En ik verwacht ook niet veel van deze Doggs of war.
heb nog steeds geen pics gezien van Dogs of War. Iemand een linkje ? Op google kan ik ook als niks vinden.
Ikzelf heb er nog geen filmpjes over gezien (tot nu toe) maar ik denk niet dat de game zo mooi geworde er staat namelijk GROTE concurrentie tegen deze game neem bijvoorbeeld Brothers In Arms.
Inderdaad. Deze game zal zwaar moeten lijden onder BIA. De hoeveelste MOH titel is dit wel niet? En alle vorige delen vond ik best wel slecht. Ik denk toch niet dat deze game zo goed gaat worden.
op de comp zijn ze altijd beter/.... heb nu CoD op Xbox, en op de Comp vind ik em stukke beter spelen... moet maybe nog inkomen, maar tog....
Lijkt me zeker wel een vet spel kan bijna niet wachten www.winkelsinoss.nlwww.winkelsinoss...noss.nlwww.winkelsinoss.nlwww.winkelsinoss.nl
Er zijn ook screens van de neiouwe MOH en hij heeft ook een neiuwe naam gekregen namelijk Medal of Honor European Assault http://media.xbox.ign.com/media/694/694969/imgs_1.html
Het ziet er ook weer niet zo goed uit. Maar als je echt die kerk kan opblazen is wel lachen maar ook weer iets van EA om nou meteen 2 spellen in 1 reeks aan te kondigen
Is ie ook volgens mij. Ubisoft is daar namelijk zeer goed in. Ik weet zeker dat BIA beter word als MOH. Mischien ga ik hem zelf ook nog kopen.