medal of honor , eindelijk!

Discussie in 'Algemeen' gestart door sjef van dienst, 5 dec 2002.

1. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb 'm net een uur in huis, enne ff bijkomen hoor, vette actie:D
    Heb ik een jaar op gewacht op die game, graphics hadden wat beter gekund.
    Zijn er nog fans van de reeks die hem ook net hebben?

2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen over dit spel, want ik weet niet of dit EXACT hetzelfde is als medal of honor: allied assault. ik heb overal gezocht. en kan nergens het verschil vinden tussen Medal of Honor: Allied assault en Medal of Honor: Frontline.

Laatst bewerkt: 5 dec 2002
  3. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    vet, ga ik meteen halen, ghost recon ligt trouwens ook in de schappen, en shrek party blast ofzo]:-

8)

4. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, is volgens mij een compleet andere game, die allied assault.

5. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Killabee, deze game is dus wel degelijk anders. Andere verhaallijn (ook een betere!) en gewoon leuker. Ook een andere hoofdpersoon. Enigste overeenkomst is dat het alletwee in de 2e wereldoorlog is en dat het omaha beach level er in zit. (alhoewel dat in frontline het eerste level is en in allied assault pas de derde).

6. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is dus wel degelijk anders, gelukkig maar, k ga um zaterdag waarschijnlijk halen, k hoop dat ze ook al Serious Sam hebben 8)

7. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    Hey alfa-man, groeten van een 164 viercylinder uit Sittard.

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Kan je hem co-operation spelen?

9. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geef eff jullie reacties. hoe is de gameplay,graphics ?
    En klopt het dat er grote foutjes in zitten Bijv: dat de vijanden dwars door muren lopez dat soort dingen.

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    MoH:F (spreek die afkorting eens uit :+ ) is een aparte game uit de reeks. Volgt ook een ander verhaal, maar is wel een uitstekende WW2 game. D-day zit er trouwens ook in, en de sfeer schijnt dink in orde te zijn...

Ik zelf wil hem ook wel, maar SC lonkt...

11. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bij level twee, en heb nog geen duitsers door muren zien lopen, de gameplay is vet, zoals gewoonlijk bij de MOH-reeks.
    Alleen het beklimmen van ladders is nogal F*CK.
    Voor de rest alleen maar kicken die game.
    Ja en de graphics zijn natuurlijk alweer verouderd, maarja het wachten zijn we wel gewend:'-( :'-( :'-(

12. Knight Rider

Knight Rider Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel gister ook gekocht. Ik dacht dat ie pas 6 december in de schappen zou liggen. Na het checken van deze site gister na mn werk ben ik gelijk weer terug de stad in gegaan om hem te kopen.
    Heb gister 2,5 uur gegamed en had zin om nog de hele avond door te gaan! Echt wel een aanrader deze game!
    Ik heb trouwens wel een vraagje!
    Ik kan tijdens een level gewoon het spel saven, maar als ik besluit verder te gaan waar ik gebleven was kan ik wel de naam van het opgeslagen game laden, MAAR hij gaat gewoon vanaf het begin van het level beginnen!
    Doe ik iets fout of niet? Zal wel aan mij liggen maar kan iemand mij helpen????

BVD

13. Reinoud

Reinoud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MOH Frontline is een vet spel. Maar ik ga hem niet kopen voor de xbox, aangezien ik hem al op de PS2 heb. Een multiplayer en misschien wat betere graphics vind ik niet de moeite waard. Maar als je hem nog niet hebt zeker een aanrader.

14. huubmeilink

huubmeilink Guest

zit die D-Day level er ook op?? dan WIL ik um cker!

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja.

16. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Limbricht he :D HEEL DICHTBIJ :)

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hebben al die mensen die schreeuwen dat et een aanrader is wel of niet ook de pc versies in huis?

ik heb de pc versies allebei nml. en is moh frontline dan nog wel boeiend?

18. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat lijkt mij ook wel een lache game:D

19. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    30 seconden bij volgas 8)

20. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    Nee mijn xbox is voor spellen, de PC voor de rest, blijftie nog een beetje lopen tenminste..
    Heb ik 1 week geprobeerd, pc-gamen , was ik elke keer meer bezig met installeren, verwijderen, joypad instellingen]:- dan met gamen. Wat een gedoe, dat hoeft voor mij niet.
    Sindsdien loopt de pc ook een stuk stabieler.

Maar dat wil je allemaal niet weten, feit is echter dat hierdoor Frontline tot vandaag voor mij helemaal nieuw was, en ik dus best onder de indruk ben.
    Moet zeggen dat ik bij level 3 de graphics een stuk beter vind worden.
    Het omaha-level vond ik grafies een beetje tegenvallen(bijv.het opspattend zand bij explosies dichtbij, lijkt wel rummikub). De gameplay maakt echter veel goed:+
    Bij level 3 ga je een dorp in, dan wordt het een stuk mooier, maar dat is ook logisch : in een verrot geschoten dorp is nou eenmaal meer te zien dan op een kaal strand met twee betonblokken :D
    Het geluid is echt vet, met je volume op sterkte wordt je helemaal panisch van het oorlogsgeweld :9

Zo ben weer pleite, raadt eens wat ik gaat doen..

Deel Deze Pagina