[PC] Medal of Honor: Pacific Assault

Discussie in 'Games' gestart door Arjan, 4 sep 2004.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Een tijdje geleden werd de singleplayer demo uitgesteld, maar sinds gisteravond is hij te downloaden. De demo weegt 534MB, en er is één level speelbaar:

Klik hier voor links

Gisteren heb ik hem dus gedownload, en even gespeeld. Grafisch ziet het er puik uit, zeker een verbetering t.o.v. de vorige series. Ook het geluid zit wel snor, alhoewel ik het geluid in Call of Duty een stuk mooier vind klinken. Aan de gameplay is nagenoeg niets veranderd, het werkt nog steeds lekker soepeltjes.
    Ondanks dat ik wel hoge verwachtingen heb voor het gehele spel, vind ik de demo maar karig en afgeraffeld. Ik speelde de demo binnen 6 minuten uit, alhoewel, uitspelen kan je het niet echt noemen, want je gaat gewoon dood midden in de actie. Dan krijg je te zien wat je nog meer voor hete actie kan verwachten :). Wel jammer dat Medal of Honor games altijd barsten van scripted events. Het voegt ook wel weer iets toe aan de sfeer, maar soms is het wat teveel van het goede.

Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  2. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de systeemeisen om deze demo te spelen als ik het vragen mag?

3. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Uit de readme gehaald:

Code:
    RECOMMENDED CONFIGURATION

= Windows XP or Windows 2000
      = 2.0+ GHz Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
      = 512 MB RAM
      = 3D video card with 128+ MB video memory which fully supports
        DirectX 9.0

MINIMUM CONFIGURATION

= Windows XP or Windows 2000
      = 1.5 GHz Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
      = 256 MB RAM
      = 3D video card with 64+ MB video memory which fully supports
        DirectX 8.1

The Medal of Honor Pacific Assault(tm) Demo has been tested on the
    following 3D video cards under Windows 2000 and Windows XP:

= ATI Radeon 9500, 9600, 9700 and 9800
      = ATI Radeon x300, x600 and x800
      = Nvidia GeForceFX 5200, 5300, 5500, 5600, 5700, 5750, 5900 and 5950
      = Nvidia GeForce 6800

While other cards that fully support DirectX 8.1 may work well with 
    the demo, they have not been tested. 

4. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, kweet niet of ie bij mij erop kan. Ik zal het wel proberen.

5. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook eens proberen, ik zie wel of ie 't doet.

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Coowl, moh is wel vet lijp! Snel de demo downloade!

greetz wooly

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem gisteren even gespeeld maar ik ben er niet echt enthousiast over.
    Ten eerste zijn die physics waar ze zo over zaten te poggen totaal overbodig en slecht uitgewerkt. Er zijn geen ragg droll physics aanwezig (of ze zijn er wel maar je ziet er niks van ;) )
    De AI is erg slecht. De japanse soldaten lopen als een koe zonder kop op je af en proberen wat te steken of "ergens" heen te schieten.
    Het spel draait helemaal niet lekker, of je nou speeld op een computer met een P4 3 Ghz @ 3.6 Ghz 512 mb ram en een Geforce 4TI 4400 of je hebt een P4 3.2 Ghz 1024 mb ram dual channel met een ATI 9800 XT het draait gewoon niet lekker.
    Het énige leuke wat ik kon aantreffen was het medic systeem. Nu heb je dus geen health packs meer maar moet je een medic laten aanrukken om je te helpen.
    Ook het geluid is wel inorde maar stijgt zeker niet uit boven bijv Call of Duty.

Ik hoop dat ze voor het echte spel uitkomt nog heel wat veranderen (wat ik niet verwacht), zoniet dan laat ik dit spel gewoon in de schappen liggen.

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    wel tering intens deze shit, en ik vind de graphics wel mooi (alleen af en toe leek het alsof ik naar een cell shaded game zat te kijken... zal wel aan me comp liggen ;))
    de geluiden zijn wel ok, veel 'schiet' achtiger dan CoD, deze knallen tenminste. Niet zo plastic achtig

Hoe dan ook het aimdown sights vink beetje nep en past helemaal niet in de MoH sfeer. Ohjah: Te KORT!

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem inmiddels ook gespeeld.

+mooie graphics
    +wapens goed uitgewerkt
    +mooie setting
    +mooi geluid (maar geluid in call of duty is mooier)

-afgeraffeld
    -slechte AI
    -veel te kort (zeker als de demo 534 mb is)
    -richten is niet nauwkeurig
    -te arcade achtig (vind het meer zoiets als return to castle wolfenstein)

Al met al ben ik zeer teleurgesteld aangezien ik hier best wel naar uit keek.
    Hopelijk verbeteren ze dit in de uiteindelijke versie.

10. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    cool
    /me is gelijk aan het downloaden..:)

11. mars15

mars15 Guest

ben hem downe zit op 66% alleen opeens gaan al die specs omhoog man :mad:

farcry + doomIII+ deze denk lopen niet zo lekker op me pc
    uit maart 2003 :mad:

maar morgen denk windows opnieuw installen kijken hoe alles dan loopt

even edit:

kan je met dit systeem tegenwoordig nog goed games spelen ?
    met mooie 3d kwaliteiten ?

amd athlon xp 2600+
    cace geheugen 384 kb
    intern geheugen 512 mb ram 333 mhz
    geforce 4 ti 4200 128 mb
    hd is 120 gig genoeg ruimte dus

alvast bedankt
    _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2004
  12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Alles is in orde alleen de Geforce 4 is alweer een beetje verouderd :) Kzelf heb een 2600+ met radeon 9800 pro en kan daar prima far cry en doom mee spelen.

13. mars15

mars15 Guest

hmm dan toch ff windows opnieuw installen

14. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al geinstalleerd maar als ik hem open krijg ik het schermpje van "er is een fout opgetreden en het programma moet worden afgesloten".
    Hoe zou dit kunnen komen. snap er niks van.

15. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle duidelijkheid: Dit is een highend demo. In de retail versie zal die dus wel te spelen zijn op mindere pc's. En aangezien ie pas 7 november uitkomt, is er tijd zat om alles tot op de puntjes perfect uit te werken. www.mohpa.nl is de officiele community, waar het vemeld stond op de forums. Dus in de retail versie zal hij wel gewoon goed te spelen zijn, op een iets mindere pc.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb niet op die link van jouw gekeken, maar high-end is ie zeker niet volgens mij. De retail versie zal ondersteuning bieden voor PS 3.0, terwijl er in de demo alleen maar PS 1.1 en PS 2.0 beschikbaar zijn, dus al niet meer high-end.
    Ten tweede kan je de Texture detail en de Model detail instellen op low, medium en high, zo zijn er nog twee instellingen die je aan of uit kan zetten die je prestaties kunnen verbeteren of verschlechten.
    Dus je kan mij niet echt wijs maken dat deze demo met PS 1.1 en bovenstaande details op low, altijd nog meer high-end is, dan de uiteindelijke versie op high.
    Ten derde, een spel wil je graag verkopen, dan ga je dus niet een superzware demo uitbrengen die zwaarder is dan het uiteindelijke spel, aangezien een demo bedoeld is om kopers aan te trekken.

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet op die site heb gekeken, ga ik er niet op in. De mensen daar ,staan in contact met EAGames, en daar hebben ze het van gehoord.
    Dit is rechtstreeks van de site gequote.
    http://www.pacificassault.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=703&postdays=0&postorder=asc&start=90

Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb je ook wel eens gehoord van een NORMAAL lettertype? |:-

Effe serieus, als dit waar zou (geloof het pas als het officeel door EA is aangekondigt) dan is het toch gewoon te belachelijk voor woorden!
    En demo uitbrengen die veel zwaarder is dan het spel, lekker logisch.
    En wat gaan ze dan doen dat hij straks minder zwaar is? Kan je volgens mij alleen bereiken door er opties en technieken uit te halen. Zou vrij triest zijn, een demo uitbrengen die vrij zwaar, maar mooi is, en dan het spel minder mooi en minder zwaar maken. Zou gewoon een vieze truuk zijn, als het waar is.

Ik ken namelijk mensen die wel Doom3 goed op high of medium kunnen spelen, maar MOH loopt er gewoon ruk op. Klopt niet helemaal he. Zegt eigenlijk gewoon dat de engine van MOH niet zo best is.

Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  19. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, de demo loopt bij mij ook een beetje crappy. Veel stotteringen en vage textures. Jappen die door de grond zakken en vast zitten in een boom.

In mijn ogen breng je een demo uit die representatief is voor de retail versie. Je wilt tenslotte wel het spel onder de mensen brengen, en dat doe je niet door hem 'onspeelbaar' te maken voor bijna alle systemen. De mid-end markt is tevens de grootste groep. De Far Cry demo was gelijkwaardig aan de retail versie, en zo ook de Thief 3 demo. EA kennende zullen er weer tientallen patches uitkomen die tussen de 60 en de 160MB wegen om het één en ander te verhelpen. Battlefield Vietnam loopt nogsteeds ruk bij mij, op m'n 9800 Pro en op m'n 6800GT.

Ik denk toch dat ik MOH: PA maar lekker in de winkel laat liggen. Ik doe het wel met Stalker en Half Life 2.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens. Hij loopt bij mij ook een beetje stotterig, terwijl Doom3 op high in 1024*768 goed loopt.
    Ik wacht ook wel op Half Life 2, STALKER en de nieuwe uitbreiding van Call of Duty.

Deel Deze Pagina