Medal of Honor: Rising Sun

Discussie in 'Algemeen' gestart door PeeJay, 5 mrt 2003.

1. PeeJay

PeeJay Amped-Freestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet wanneer Medal of Honor: Rising Sun uitgebracht wordt?
    En wordt hij beter als zijn voorgangers.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Herfst 2003.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voortaan even de FAQ doorneuzen; Via de xbw zoekmachine had je ook op ditzelfde antwoord gekomen.

4. shootergod

shootergod Guest

alleen voor ps2 tog??????
    of ook vorr xbox????

ik vind wel dat ea games eens moet beginnen met eeen wo shooter die zich niet afspeelt in de 2e werled oorl;og, maar in maar in vietnam of somaloie of irak

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ook voor xbox.

Een WO shooter dit niet afspeelt in de 2e wereld oorlog maar Somalie Irak of Vietnam? Dat is dan toch geen Wereld Oorlog shooter? :{

EA heeft succes met het WOII sfeertje, zeker door het succes van Allied Assault maar ook v films als Saving Private Ryan en serie's als Band of Brothers.. ze zullen er nog wel ff mee doorgaan (in 2004 komt er ook weer een MoH game op alle platforms uit)

6. shootergod

shootergod Guest

ik bedoelde natuurlijk een oorlog shooter, ik wordt een beretje ziek van al die wo2 shooters
    ik wil een oorlogshooter mnet wat nieuwere wapens

Ik heb mohaa al uit en mohf al vaak gespeeld, en spearhead ook al gespeeld, lijkt allemaal zo op elkaar |:-

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    OperationFlashpoint,GhostRecon,DeltaForce(hele fucking serie van), Vietcong etc. EA is gewoon thuis in Bond en WO2, het is niet verpplicht spellen van EA te kopen :cool: Daarnaast vind ik de MoH serie niet echt indrukwekkend..

8. shootergod

shootergod Guest

9. ikah

ikah Guest

Lijkt me echt een dope game nu alleen hopen dat de graphics wel beter zijn dan die van frontline.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    die vielen tegen door de rechtstreekse poort toch? Nou ja, hopen dat 't wat wordt

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    MOH over Lan is het spannendste wat er is. singleplayer vinnik wack. behalve dat d-day level in Allied Assault:9 maar die is weer niet op de xbox.... jammmeerrrrrrrrrr

12. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MOH is idd lijp over LAN .. single player vind ik ook niks .. meestal ben je alleen ... of je hebt maar 3 mensen bij je ... vind ik veel te weinig.

Met Operation Flashpoint kun je trouwens met vet veel computers op het veld brengen .. das echt cool .. allemaal helikopters enzo. Zoiets wil ik nou juist graag.

13. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MoH Rising Sun wordt toch wel weer een regelrechte PS2 port, natuurlijk zeker zonder Xbox Live (want EA ziet daar niks in) en weer die verragde multiplayer waar je elkaar niet ziet lopen, maar shuiven over de grond, argh, wat een afschuwelijk spel, waarom huurde ik hem.
    Jongens, waarom kopen we nog EA???

14. Wie gaat hem allemaal kopen?? ik wel!!!

Deel Deze Pagina