Wie weet wanneer Medal of Honor: Rising Sun uitgebracht wordt? En wordt hij beter als zijn voorgangers.
alleen voor ps2 tog?????? of ook vorr xbox???? ik vind wel dat ea games eens moet beginnen met eeen wo shooter die zich niet afspeelt in de 2e werled oorl;og, maar in maar in vietnam of somaloie of irak
Ook voor xbox. Een WO shooter dit niet afspeelt in de 2e wereld oorlog maar Somalie Irak of Vietnam? Dat is dan toch geen Wereld Oorlog shooter? :{ EA heeft succes met het WOII sfeertje, zeker door het succes van Allied Assault maar ook v films als Saving Private Ryan en serie's als Band of Brothers.. ze zullen er nog wel ff mee doorgaan (in 2004 komt er ook weer een MoH game op alle platforms uit)
ik bedoelde natuurlijk een oorlog shooter, ik wordt een beretje ziek van al die wo2 shooters ik wil een oorlogshooter mnet wat nieuwere wapens Ik heb mohaa al uit en mohf al vaak gespeeld, en spearhead ook al gespeeld, lijkt allemaal zo op elkaar
OperationFlashpoint,GhostRecon,DeltaForce(hele fucking serie van), Vietcong etc. EA is gewoon thuis in Bond en WO2, het is niet verpplicht spellen van EA te kopen Daarnaast vind ik de MoH serie niet echt indrukwekkend..
nee oke, maar zoveel oorlog fps zijn er dus niet, maar nu komt ook nog Medal of Honor Pacific Assault voor de pc in januari 2004, ze blijven maar komen zie link voor medal of honor pacific assault: http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,589724,00.html
MOH over Lan is het spannendste wat er is. singleplayer vinnik wack. behalve dat d-day level in Allied Assault maar die is weer niet op de xbox.... jammmeerrrrrrrrrr
MOH is idd lijp over LAN .. single player vind ik ook niks .. meestal ben je alleen ... of je hebt maar 3 mensen bij je ... vind ik veel te weinig. Met Operation Flashpoint kun je trouwens met vet veel computers op het veld brengen .. das echt cool .. allemaal helikopters enzo. Zoiets wil ik nou juist graag.
MoH Rising Sun wordt toch wel weer een regelrechte PS2 port, natuurlijk zeker zonder Xbox Live (want EA ziet daar niks in) en weer die verragde multiplayer waar je elkaar niet ziet lopen, maar shuiven over de grond, argh, wat een afschuwelijk spel, waarom huurde ik hem. Jongens, waarom kopen we nog EA???