1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb de beta kort gespeeld en heeft mij gewoon niet gegrepen.

    Het is geen shooter anno 2012 qua Graphics en Flow.

    En dan heb ik het niet eens over vage bugs en onlogische zaken in het spel.

    Ik ben trouwens niet de enige die erg teleurgesteld is.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Het is dan ook een bèta wat mensen ook nog wel eens vergeten volgens mij.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    hij ligt over 10 dagen toch al in de winkel? lijkt me sterk dat ze nog erg grote veranderingen erdoorheen kunnen duwen dan.

    het menu is wel echt slecht gedaan dat is voor mij wel het grootste minpunt in de beta tot nu toe.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Is misschien een oude build? Geen idee trouwens.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Laten we het hopen :) en hij staat voor de 25ste deze maand.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een bs. Over de graphics is nu wel bekend hopelijk waarom dat zo is..?
    Spawns zijn gefixed. Controls zijn precies hetzelfde als COD. Alleen beweegt je gewoon minder snel dat 2x speed COD. Hit detection heb ik geen last van gehad nog. Maar iedere game heeft soms wel een problemen met detection. Ja zelfs COD. Over 10 jaar hebben we hopelijk allemaal glasvezel.
    Menu is idd niet de beste dat vind ik ook. Het werkt wel en went ook wel wel. Maar het is niet de beste ever. MOH 2010 was beter.
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Daarom.

    Ik kan hier een hele waslijst gaan zetten, maar daar heb ik gewoon geen zin in.

    Mensen die Cod ieder jaar spelen en MoH warfighter beta hebben gespeeld weten wat ik bedoel.

    Het is gewoon een paar stappen terug.

    Terwijl je verwacht dat ze progressie hebben geboekt na deel 1. En dat is niet het geval.

    Deze beta is slechter dan de vorige MoH.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Wat heeft 2012 te maken met flow. Zeg dan dat je het niet zo snel vind spelen als COD. Wat voor andere juist weer fijn is. Heeft niks met slecht en goed te maken. En weer die graphics...
    De release versie heeft zelfs een HD texture pack die gewoon groter is dan deze hele demo. You do the math.
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik weet dat jij een fanboy bent van BF en MoH, maar waarom erken jij gewoon niet dat deze game een flop wordt??
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Meneer de rechter heb ik veel argumenten dat deze meneer onschuldig is. Maar ik heb alleen geen zin om ze te vertellen. Maar geloof me hij is echt onschuldig.."
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Lees de reactie van Lijpe Mocro.

    Dat is een hele korte versie van de waslijst.

    Geef gewoon toe dat dit geen CoDkiller wordt!

    Is het zo moeilijk??

    De concurrenten van CoD falen ieder jaar weer met hun shooter.

    Jammer!!
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Waarom zijn de graphics slecht dan? Oudere build zeker? Of omdat het een beta is ? Dat is BS. Net zoals bij BF3 leek de retail versie bijna hetzelfde als de beta. Zelfs de HD pack heeft niet eens zoveel toegevoegd. Ja, in de singleplayer zijn er hier en daar wat meer details maar meer niet.

    Ik vind wel dat wapens lekker schieten en het geluid daarvan is ook goed. De andere maps van die youtube videos zagen er ook uit echt uit als MOH mappen. Misschien dat ik em volgend jaar haal maar eerder zeker niet.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom moet het een COD killer worden?
    Ik begrijp dat nooit. Grote kans dat het minder gaat verkopen idd maar dan kan het nog steeds een goede game zijn en het is meer slow paced en heeft destructible environment. Ik haal misschien ook wel COD. Maar deze game doet sommige dingen wat anders wat ik mis in andere games.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De BF beta was ook niet super qua graphics en we zien nu hoe de normale game eruit ziet. Deze beta is ook meer gericht op server testen dan zoeken naar bugs, grafische fouten etc zoals was bij BF. Ze hebben een oude build gepakt ( E3 geloof ik) en toen hebben ze hem nog moeten slinken naar 1.6 gig van MS.
    Alleen de fout die ze hebben gemaakt is dat het een nacht level is. Dat versterkt sommige grafische punten erg.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2012
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Niet echt een goed promotiemiddel dan. Veel mensen gaan de game hierdoor dus niet halen. Ben het wel met je eens dat de mapkeuze niet de beste is. Deze was bijv beter geweest

    [yt]SifX7alwxjo&list=UUDeli5gVzZh6Lt_fyw_Xrjw&index=3&feature=plcp[/yt]
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hadden misschien beter kunnen laten weten dat het voornamelijk een server test was.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Weet je zeker dat het een server test is dat word wel vaker gezegd maar met de release is er uiteindelijk altijd wel gezeik:+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben ze een paar keer gezegd nadat die uitkwam en een beta voor bugs 2 weken voor de release lijkt me niet handig. Dit is een perfect stress test voor hun servers. En nu kunnen ze een week lang wat aanpassingen doen als het nodig is. :)
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jaa vind wel dat ze goed bezig zijn met updates aangezien ze de beta nu al updaten.
    Gaan ze daar hopelijk goed mee door als de volledige game uit is.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2012
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wil niet heel lullig doen ... maar vind de filmpjes niet tegenvallen! Sterker nog ... een mengelmoes tussen COD en Battlefield lijkt mij echt vet.

    Dat de BETA de game uiteindelijk geen goed doet komt me bekend voor. Battlefield 3 BETA anyone? :+
     

Deel Deze Pagina