1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beta een flop is na 8 min spelen.. Right.
    En afgaan op een mening van mensen die het illegaal downloaden omdat ze het toch niet gaan kopen en waarschijnlijk net zo COD fan zijn als jij.

    Waarom moet er een COD killer komen? Aan de ene kant wil je dat COD ingemaakt word door een andere shooter maar daarnaast praat je alleen maar slecht over de andere games. Vreemd.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gelukkig komen er niet elk jaar 'COD killers', zou wat zijn joh elk jaar van die pauper quickscope en 1001 killstreak multiplayers want daar geilt het COD publiek (merendeel 14 jarigen) toch het meest op.

    Maar for your info, de COD killer is alweer een jaar op de markt.
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik wil dat de concurrent met een gelijkwaardige of zelfs met een betere shooter komt dan COD. Is dat zo moeilijk???

    Ze komen potverdomme niet eens in de buurt.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In de buurt van wat?
    Het zijn totaal andere games. COD is super snel run and gun arcade gameplay. BF, MOH, GR, RB6 zijn totaal andere en langzamere games die meer vertrouwen op teamplay. Als je er nou precies een type game uitkomt als COD dan kan je gaan zeggen dat het niet in de buurt komt.
     
  5. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb nog noooit een cod killer gezien eigenlijk.

    Battlefield 3 vind ik absoluut geen cod killer, want die is meer gebaseerd op teamplay zoals meneertje hierboven al heeft gezegd.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Zeg dat niet te hard gozer!

    Anders gaat fanboy Jorrie janken.
     
  7. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja is toch waar? Als je je hele leven al cod speelt dan is BF3 niks voor je.

    Dus is het geen cod killah ;)

    Op de PC speelt men BF3 meer denk ik dan CoD.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als er een COD killer komt zegt iedereen weer iets als 'pff fuck BF4, het lijkt veel ste veel op COD'. Ik hoef geen killer, ik speel COD om wat COD goed maakt, en MOH om wat MOH goed maakt, en Battlefield om wat Battlefield goed maakt.
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Klopt.

    BF3 (beta) was voor mij een paar stappen terug ten opzichte van MW3.

    Maar ja, het zijn wel shooters maar totaal verschillend.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  10. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Die mensen zijn niet goed wijs. Battlefield heeft nog nooit op CoD geleken.

    De gameplay is totaal anders, en kan je niet vergelijken met elkaar.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je je hele leven alleen maar CoD hebt gespeeld ben je 12? :+

    De hele term CODkiller slaat natuurlijk nergens op, we wachten immers ook al 10 jaar op de Halo-killer,..

    Franchise populariteit gaat nu eenmaal in een golfbeweging net als met elk ander merk.

    Cod, BF, Halo, Ghost Recon, Rainbow Six , noem ze allemaal maar op, ze hebben allemaal jaren waarin ze beter verkopen dan andere

    CoD , MoH en BF3 concurreren vanwege de setting misschien wel wat directer met elkaar dan bijv met Halo of Borderlands maar dat wil niet meteen zeggen dat het vergelijkbare games zijn

    (tenzij je alles wat een shooter is hetzelfde vind , dus Arma II ook gelijk stelt aan bijv Unreal tournament)

    Mijn smaak veranderd net als de populariteit van die verschillende games ook in de loop der jaren.

    10 jaar geleden kon ik me niks vetters voorstellen dan Halo, daarna kwam Rainbow 6 en was dat DE gameplay die ik het leuks vond, toen kwam het level systeem in COD4 en vond ik dat het summum en nu beleef ik de meeste lol aan de variatie in gameplay van BF3

    Kan best zijn dat er over een paar jaar een shooter uitkomt die alle eerder genoemde weer doet verbleken (al denk ik dan niet dat het er 1 uit een bestaande franchise gaat zijn.. die zitten te vast in wat ze doen denk ik) maar dan nog zal het niks 'killen' , dan verkoopt de rest gewoon even een paar jaar wat minder


    Los van dat hele verhaal.. Ik begin eigenlijk wel weer een beetje moderne shooter moe te worden vreemd genoeg.

    As ik nu bedenk welke van de 3 grote shooters van dit najaar ik het meest naar uitkijk is dat toch eigenlijk eerder Halo dan MoH en CoD..

    MoH boeide me eigenlijk het minst maar aangezien de beta bij mijn online vrienden wel in de smaak viel zal ik hem toch wel even gaan spelen.

    Maar stiekem hoop ik dat Halo de nr 1 plek weer overneemt. Na zoveel jaar in dezelfde setting is het weer tijd voor een scifi-revival :+
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  12. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    LULWUT? :lol:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo even me Battlelog helemaal ingevuld met friends etc. :+

    Btw dit hebben ze nu allemaal verbeterd door de beta. :)

     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Je laat jezelf wel kennen zeg.. Ik hoef zelf ook geen CoD killer, zowel BF3 als Blops heb ik me mee vermaakt. Alleen ik niet zo goed tegen mensen die een oordeel hebben over een beta die ze een paar minuten spelen. Heb zelf sinds CoD4 ook allemaal gekocht, alleen MW3 viel me ontzettend tegen.

    Ik ben dus echt geen fanboy itt jou :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom zou ik een CoD killer willen spelen? BO heb ik een week gespeeld. MW3 heb ik een maand gespeeld. Zowat iedere andere game is voor mij dan een CoD killer.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjezus, zo heb je haast geen nieuwe reacties en zo zijn er ineens twee pagina's vol met CoD vs andere shooters gebabbel. CoD kan ik niet eens meer serieus nemen, als ik ook maar van één game schoon genoeg heb is CoD het wel. Ze zullen wel denken daar 'We poepen elk jaar gewoon een CoD eruit, ander (onzinnig) verhaaltje voor de campaign, paar andere maps, verder laten we alles exact hetzelfde. ' de schapen kopen het toch wel.

    CoD was geweldig, CoD 2 ook, MW was fantastisch en daarna ging het bergafwaarts, en snel ook. Dus ga gerust je gang, gooi er weer 50 a 60 euro tegenaan voor een reskinde Black Ops 2/MW3 maar laat andere dan ook met rust. Je loopt gewoon je mening op te dringen tegen andere Oujdi. Je zegt dat jij er niks aan kan doen dat hij/zij teleurgesteld is in MoH WF, maar dat wordt nergens gezegd....dus waar je dat vandaan haalt? CoD....wat een grap is dat geworden zeg, wel een slechte grap.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Prima, dat dit direct aangepakt is. Nog een paar dagen... Ik heb er zin in :)
     
  18. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja voor JOU. Maar niet voor cod fans ;)

    Ben benieuwd of dit een geld verspilling word, echt jammer dat demo's niet meer uitgebracht worden voor de release datum.

    Dit moet eigenlijk verplicht worden, ben het zat geld weg te gooien.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook jammer dat we bijna niets zien van de console versie maar hopelijk worden we wijzer aanstaande maandag of dinsdag.

    Ben benieuwd :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is bevestigd 360 gameplay. :)
    Maar idd de rest is gokken.
    Ach zal er heus wel goed uitzien want we kennen de engine al. Tuurlijk is het op de PC mooier. Maar ik heb geen high end pc dus kan het ook niet gaan vergelijken. Moet zeggen dat ik nog steeds de 360 er prima uit vind zien. Iedere keer zeggen ze dat het niet mooier kan en dan komen ze weer met Far Cry 3 bijvoorbeeld of Battlefield. Maar om weer een grote stap te maken is idd wel een nieuwe Xbox nodig. :)

     

Deel Deze Pagina