1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hey waar blijft die BF4 demo beta dinges erbij... of was dat gewoon een lokkertje? Ik wacht wel tot jullie deze game hebben gekocht, daarna ga ik kijken op Youtube hoe BF4 eruit ziet en vis ik deze voor 5 euro uit de budget bak!
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die komt pas ergens volgens jaar rond de zomer waarschijnlijk. En die beta keys zijn altijd wel te krijgen , genoeg sites die ze weg geven. Daar hoef je echt niet perse een Tier1 edition voor te halen (voor de BF3 beta gaf Eurogamer ze bijvoorbeeld met bakken tegelijk weg)
     
  3. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    De BF4 demo beta is nog niet uit, maar je krijgt met de pre-order waarschijnlijk een acces code oid om hem te mogen spelen wanneer de beta uitkomt.
    Als het goed is krijg ik m vandaag of morgen binnen, SIKED!
     
  4. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Mijn kopie is al verzonden, heb hem toch maar gekocht bij gamesync.nl want denk niet dat die al in mijn dichtbij zijnde stad(Winschoten) te krijgen is.

    edit: Maar krijg je BF4 Beta toeging niet zowiezo met de Limited Edition? Dat was ook zo met MoH 2010 Limited Edition als ik mij niet vergis.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah oké, thanks dan moet ik dus nog even wachten op de beta van BF4! :)
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik koop wel vaker games, die geen CoD, BF, GTA, Fifa of AC heten, dus games die in het algemeen minder scoren omdat ze kennelijk niet aanslaan bij de massa. De vorige MoH scoorde overall ook niet erg hoog, na een paar uurtjes gamen wist ik de mp uiteindelijk toch te waarderen. Ook andere games die wat lager scoren, toch met plezier weten te spelen. FIFA scoort in de reviews gewoon hoog, maar vreemd genoeg lees je dan niets over vastlopers en krijgt de game gewoon een 9. Wat voor de één niets is, kan voor de ander zeer vermakelijk zijn.

    MoH vanavond maar eens zelf uitvoerig testen en dan bepaal ik zelf wel of het poep is, dan vorm ik tenminste mijn eigen menig en neem ik die niet klakkeloos over van iemand anders. Zou ook niet de eerste keer zijn dat ik een miskoop doe, maar dat hoort er een beetje bij...
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Is de full game net zo lelijk als de beta, want die zag er echt niet uit.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, je hebt een HD texture pack.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was de vorige ook al niet met de hakken over de sloot uitgebracht. Volgens EA voldeed het niet aan de eisen toch? Maar omdat er mensen zijn die van poep houden issie toch uitgebracht.

    Ieder zn mening maar imo zijn er teveel poepgames die teveel verkopen en komen er steeds minder kwaliteit games.


    Oh das wel beter

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Lol... Er is ook een groep, die dol zijn op plas en poep sex, dus zolang er markt voor is ;)

    Maar met de vorige MoH heb ik mij best lang vermaakt, dus als ik dat met deze ook doe, dan is het mijn geld zeker waard. Even afwachten dus, misschien kom ik vanavond wel tot de conclusie dat poep toch niet zo lekker is. Maar ik game graag breed, door een koker kijken beperkt je wereld.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Voordat de beta er was, had ik geen grote verwachtingen, oh nee wacht, voordat ik de game gespeeld had tijdens de Gamescom. Toen kwam de beta en die bleek ook echt heel erg fun te zijn en toen begon ik ernaar uit te kijken. Als de game echt tegenvalt, zal je mij dat niet zien ontkennen, maar ik denk dat het wel goed zit. Ik heb mijn exemplaar binnen, ga er zo eens mee bezig.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En ik beperk mn wereld tot goeie games waar ik me goed bij voel dat ik de ontwikkelaars heb gesteund en beloond voor hun geweldig werk. Niet deze bullshit die een day 0 patch nodig heeft. Whats next, dat mensen die nieuwe Bond game gaan kopen?

    Nou ben benieuwd. Ik lees het vanavond wel of je je kan vinden in al die reviews. Snap dat gezeur ook nooit van reviews zijn meningen en iedereen andere mening. Als een pasta restaurant op iens slecht wordt beoordeeld maar ik hou ontzettend van pasta, ga ik er nog niet heen hoor.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Kan... Alleen de meeste games van tegenwoordig hebben een day one patch nodig, maar helaas komt ie dan pas vaak na 8 wkn. En als ik op de meeste forums kijk, maken ze geen goeie games meer, veelal negativiteit ;) Maar belangrijkste is inderdaad dat je jezelf goed voelt bij een game, daar doen we het uiteindelijk voor :)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Muah ben ik het niet mee eens, vond de beta namelijk verfrissend. Ik koop alleen niet meer zoveel shooters, vind het nogal van hetzelfde tegenwoordig.

    Alleen er komen ook nog genoeg pareltjes uit (voor mij in ieder geval) en dan boeit het mij vrij weinig of het spel veel of weinig verkocht wordt. Xcom is namelijk een heel tof spel, maar niet voor iedereen weggelegd. Rayman is een hele goede platformer (miss voor mij wel de game van het jaar vorig jaar) en toch verkocht rayman amper en xcom zal denk ik ook geen miljoenen exemplaren verkopen. So what? Zolang ik plezier beleef aan die games, kan het mij vrij weinig schelen of piet, jan en klaas het allemaal een boutgame vinden. Tuurlijk zijn er ook spellen die echt verschrikkelijk slecht in elkaar zitten, maar iemand kan daar best plezier van hebben.

    Wat ik wel verneukt vind aan de game industrie nowadays, zijn al die dingen als pre-order zooi en season passes. Dat zie ik maar al te graag verdwijnen.

    edit: over de beta: als er geen code of iets bij zit, zal je de disc moeten houden. Was bij GoW 3 beta ook zo met de bulletstorm epic edition.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  15. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de game al gespeeld? Ik ga hem misschien vanmiddag halen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaring..
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    in de paar reviews die ik zojuist lees, scoort het spel echt bizar laag.

    Ik heb m onbevooroordeeld gespeeld (had er nagenoeg niets van gezien of gelezen vooraf) gisterenavond laat en vanochtend (de PC versie) en ik vind hem hartstikke mooi. Ik ben geen multiplayer speler, dus ik heb het over de campaign.

    Fantastische settings (ik heb 2 levels gespeeld), mooie graphics en geluid en phisycs, kortom tot nu toe lekkere knaller. Over het verhaal kan ik kort zijn: onsamenhangend, maar ook heel kort en oppervlakkig aanwezig. Is ook niet heel belangrijk bij dit soort shooters toch?
     
  17. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, de campaign is dus wel goed! Nee inderdaad geen verhaal bij nodig dat ingewikkelder is dan "Kill x" :9 Alleen zou ik hem dan wel voor de multiplayer kopen.. Ik wil wel weten of je lekker kan snipen enzo!
    En de maps voor die multiplayer mode Combat mission. Waren bij MoH alleen maar 3 maps. :\
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar piet jan en klaas kopen wel deze games. En toffe games worden gecanned voor games die piet jan en klaas willen kopen of aangepast voor piet jan en klaas. (Of komen ineens op de wii u).
    Je zegt zelf worden hetzelfde allemaal. Vind ik ook en vind ik ook jammer.

    Nah dit soort geldklopperij games steun ik gwn niet. Om idd maar niet te spreken van seasonpasses met content die gwn in de game had moeten zitten idd.

    Ben ook benieuwd of mensen hun mening herzien of niet.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  19. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor games dan bijvoorbeeld? Mijn ervaring zegt dat als een game echt goed is, dat het de gamer zal aantrekken. Dit zijn nou eenmaal Cod, BF etc. Dat zijn gewoon betere games dan de rest... Maar ben benieuwd.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Welk deel bedoel je precies. Welke games zich aanpassen aan jan piet en klaas of gecancelled worden?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina