1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ben je toch een stakker zeg...praten over fanboys met een FagOps avatar...
     
  2. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik weet nog dat een vriend van me de volle mep had betaald voor MW3, die zat wel echt even van shit daar ging al dat geld, denk niet dat hij volgende keer weer Elite etc aanschaft. Ookal denk ik dan overigens niet dat MOH helemaal in zn straatje zou liggen.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    +1

    Het antwoord op deze kwestie ligt zoals zo vaak in het midden. Natuurlijk is het goed om vooral je eigen mening te vormen en dat gaat juist het beste door de game zelf te spelen. Aan de andere kant zijn reviews er niets voor niets en bieden veel critici een verhelderende en kritische kijk op wat een game wel en niet te bieden heeft.

    Het een hoeft het ander niet te bijten. Zelf ervaren is nog altijd het beste, maar dan heb je waarschijnlijk het product al gekocht. Wanneer dit tegenvalt bestaat de kans dat je het aankoopbedrag (grotendeels) kwijt bent, maar wel een slechte ervaring en verloren tijd rijker bent. Om die situatie te vermijden maak je gebruik van reviews. Kijk niet alleen naar de eindscore of gemiddelde score, maar lees ook de inhoud. Dit zegt veel meer over wat de game jou wel en niet te bieden heeft dan alleen maar naar die suffe score aan het einde te scrollen. Critici zijn namelijk ook maar mensen, dus jullie smaak, voorkeur en irritatiepunten hoeven niet overeen te komen ondanks het hoge of lage eindcijfer. Daarom lees je de inhoud van een review. En als je het helemaal goed wilt doen: onthoud de naam van de reviewer. Je zult na een tijdje merken dat sommige reviewers beter bij je smaak aansluiten dan anderen. Herken je de reviewer, dan weet je waarschijnlijk ook sneller of je de game leuk gaat vinden of juist niet, losstaand van het eindcijfer dat wordt toegekend.

    Pareltjes mensen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Enige reviews die ik redelijk vertrouw is Gametrailers. Geven altijd precies weer wat ik vind. En die geven de game ook tijd. Eurogamer komt met een review over de MP binnen een dag dat die uit is. Ja dat kan ik gewoon niet vertrouwen.
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de singleplayer uitgespeeld.

    De campaign bleef gelukkig vermakelijk maar de originaliteit was ver te zoeken en ik stoorde me nog weleens aan de matige AI en de hoeveelheid room breaches.

    Ik ga morgen aan de multiplayer beginnen, dat lijkt me wel het beste punt van de game.
    Jullie horen nog wel van me :b:
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Als ik dit spel zou kopen zou ik volgens mij geen seconde SP doen, dat kan me echt nooit interesseren met deze games (behalve Halo uiteraard :cool:), gelijk de MP induiken, SP van BF3 ook nog nooit gedaan :9
     
  7. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    paar uurtjes SP gedaan hele vette game ik speel eerst de SP uit endan ga ik de MP checken tot nu toe zeer vermakelijk!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Na 5 uurtjes MP hier mijn review:

    + leuke maps, niet te groot, niet te klein
    + wapens voelen echt aan, goede recoil en veel opties
    + gamemodes zijn weer een keer wat nieuws, ook zeer toffe gamemodes

    - hit detectie soms matig, lijkt alsof het kleinste takje of object de kogels tegenhouden
    - spawns erg beroerd, soms spawned je hele team met 2 man in de rug op fallback, daarna respawn je met je hele team weer op dezelfde plek en weer meteen allemaal dood
    - grafisch van N64 kwaliteit, zelfs met HD pack isnhet 10 jaar terug in de tijd, sommige textures lijken geeneens geladen te zijn
    - normale modus is belachelijk, je ziet vijanden en teamgenoten door muren hoor, ronduit belachelijk, realmops spelen is dus een must waardoor je nog maar 2 gametypes hebt (real ops is te vergelijken met hardcore in CoD)
    - voelt zeer statisch aan, nog veel statischer dan BF3, je kunt vrijwel nergens overheen of op klimmen

    Al met al na 5 uur MP kan ik zeggen dat ik het een matige game vind. Had zowaar zin om MW3 erin te stoppen. Gamemodes en maps zijn het grote pluspunt van deze game, al het andere is van een matig niveau. Mijn oordeel 4,5/10
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik kan er niets aan doen, maar ik vind de mp echt lekker spelen. Wel pittig, maar ken de weg nog niet goed in de maps. Een game modus laat soms een eigen gedeelte van de map zien, dus dat is even een kwestie van wennen. Wat ik ook wel tof vind is dat de ene klasse sneller door het veld gaat dan de ander. Ook had ik verwacht dat ik meer tegenstanders zou zien met die rode omlijning, maar in de praktijk valt dat tot nu toe mee, misschien veranderd dit nog als meer mensen wat hoger in level zijn. Al kom ik ze nu al tegen op level 41 :confused: Gaat het levelen zo snel of hebben die mensen tijd te veel ? Echt heel veel kan ik er nog niet over roepen, maar krijg bij MoH toch meer het idee dat ik mijn best moet doen, dan bij andere shooters. Spel tempo vind ik vrij hoog, maar ben BF3 waarschijnlijk gewend.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jij bent echt Lame.

    Wekenlang het spel ophemelen en nu vind je het spel matig en geef je het spel een 4,5.

    Kleine kinderen van tegenwoordig.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Was jij niet die kerel die zei dat de CoD fans moesten oprotten uit dit topic? :+

    Edit:

    @Gforce natuurlijk
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je ziet alleen de gast die je buddy ziet. Of de gast die je buddy heeft gekilled. :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet dat ik nu echt geniet van de game, ik heb de hele middag en avond gespeeld en het bevalt gigantisch goed. En dat heb ik eigenlijk met geen enkele shooter gehad behalve toen CoD nog wat waard was met MW1 en Battlefield BC2. BF3 heb ik hooguit twee uurtjes gespeeld op launch en toen echt steeds minder, dat zegt voor mij genoeg. Ik zie mijzelf dit nog lang genoeg spelen.

    Ik snap je punt hoor, maar ik sta werkelijk perplex van de negatieve reviews, ik begrijp het echt niet. Want de game doet genoeg goed en zelfs een paar nieuwe dingen. Hier de pluspunten...en minpunten van de multiplayer.

    + Verschillende map-combinaties die ook ECHT duidelijk verschillen per multiplayer mode. Zo zorgen ze er echt voor dat je al die andere modes ook gaat spelen. Iets waar ik nooit echt motivatie voor had met andere shooters zoals MW1 en BC2 en BF3. En vooral...zo blijft het nog een beetje vers aanvoelen en het komt de replay value absoluut ten goede.

    + Alle classes zijn tot nu toe heel erg cool. Je merkt qua classes ook verschillen in snelheid en dergelijken. In MW1 , BC2 en BF3 boeide mij de andere classes heel weinig en koos ik vrij gauw elke keer weer voor assault. in MoH nu al kies ik constant een andere en zo unlock je ook van alles.

    + Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, de guns voelen geweldig aan en het geeft je echt een kick om ze te gebruiken. Gewoon echt super en het is echt zoals BF3 gewoon, daar waren de guns ook al zo top notch.

    + Grootte van de maps , precies zo goed. Ik ben niet zo van de gigantische maps. Sommige doen aan CoD denken en sommige doen mij echt aan Counterstrike denken, nice hoor.

    + Melee werkt TOP! Misschien ben ik de enige, maar dat betwijfel, maar de melee was KUT in BC2 en in BF3, zo vaak dat ik mis knifede. De Tomahawk is vet in BF3 en je kunt lekker snel klappen uitdelen, het werkt eindelijk!

    + Het geluid, samen met BF3 unrivaled..simpel zat!

    + Tot nu toe geen enkele lag gehad, of een disconnect. Alles gaat zoals het moet en nope...dit zijn we niet gewend van EA, dus erg nice.


    - Grafisch een mixed bag, nooit lelijk te noemen, maar weet je ook nooit van je stoel te blazen. Scherper qua textures en in het algemeen vergeleken met BF3, maar mist de indrukwekkende lightingtechnieken. En tearing, wat best kwalijk is, de maps zijn al zoveel kleiner dan BF3.

    - Iets wat lomp is, wanneer ik een granaat naar iemand gooi en deze is al 'onderweg' zeg maar...en de vijand maait mij neer..dat die granaat wel af lijkt te gaan, maar hij kilt de vijand niet? WTF?

    - Bugs. Ik heb zelf niet krankzinnig veel last gehad van bugs..afgezien van...een geluidje wat bleef herhalen de hele ronde lang. Mijn gun die ineens weg was en vizier ook. Soms spawnde ik niet terwijl het gewoon hoorde te gebeuren. Broer had een hele ronde lang dus dat hij helemaal niet kon spawnen, ook kwalijk.

    Aankomende dagen weer wat potjes spelen. Hopelijk gaan die bugs eruit, zou mooi zijn.

    Gforce, even serieus nu. N64? Dat is echt een geintje he? Nope de game zal geen prijzen winnen voor de graphics, maar het is gewoon voldoende. Ik heb geen last van texture problemen verder ook.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Mijn Duitse soldaat die Engels spreekt met een Duits accent vind ik dan ook wel weer geinig gedaan. Klein detail, maar toch ;)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Maar waar zijn de Nederlanders? Serieus..ik dacht dat we ons land konden kiezen in de game? Maar helaas :mad:
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Danger Close: hallo spreken wij met het Nederlands ministerie ?
    Minsisterie: Ja, dat klopt... Kunnen we u helpen ?
    Danger Close: Nou, wij maken een schietspel met speciale soldaten en willen graag Nederland daarin verwerken.

    Ministerie: Ehhh... Een schietspel, is dat met schieten ?
    Danger Close: Uhhh... Ja.
    Ministerie: Dan kunnen we geen toestemming geven. Nederland doet alleen aan vredes missies.
    Danger Close: Ja, maar het is maar een spelletje
    Ministerie: Oorlog is geen spel, dus we werken hier niet aan mee. Trouwens wij bezuinigen op defensie.

    Ministerie: Wat willen jullie trouwens allemaal van ons, laatst belde Rockstar ook al en die wilde de naam van een coke snuivende veteraan gebruiken in GTA V, daar hebben we wel toestemming voor gegeven, leuk voor mijn kids ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  19. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    hij valt me tegen man.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahah tja! :)

    Aan EA en Danger Close zal het in ieder geval niet gelegen hebben nee.
     

Deel Deze Pagina