1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Naja ik heb zelf ook wel momenten gehad dat ik de AI te slecht vond en het gevoel dat ze je niet helpen... Maar dat geld ook vood Bf en COD.

    Ook word er veel commentaar gegeven over die vrouwen etc, waar ik mezelf wel goed bij kan inleven, je ziet dat namelijk ook in films zoals We were soldiers en Act of Valor.

    Ook de lage hoeveelheid wapens enzo, Tja dat is wat dat soort lui gebruiken... deal with it. Deze game probeert meer te laten zien hoe die Tier 1 guys te werk gaan, alleen dan met meer explosievere filmische missies ipv echt realistische missies waar je maar 15 man max hoeft om te leggen en dan klaar wat je weer ziet in Act of Valor.
    Daarom snap ik ook welk waarom je in sommige gevallen unlimited ammo hebt, want Tier 1 guy heeft meestal genoeg ammo bij zich voor wat er nodig zou zijn voor de missie, en gooit niet ff zijn high tech m4 weg voor een budget AK.
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Negatieve reviews kunnen een negatief effect hebben op de beurs, kijk maar naar THQ en Homefront.
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Eens. Ik heb 'm vandaag ontvangen van Amazon. Helaas pas morgenmiddag tijd. Ik ga mijn eigen mening wel vormen. Hopelijk mooie grote maps voor MP.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou nee. De maps zijn een beetje de grote als die van COD. :)
     
  5. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe, maar ik zit nu echt "IN" het spel. Waar ik eerst continu gekilled werd door enemies, zit ik steeds nu zelf killstreaks te halen*) Heb echt de feeling te pakken. Gisteraaf aardig wat potjes met de sniper gespeeld (bolt-action) en ik moet zeggen, in dit spel kan je echt heel goed snipen. Je moet alleen wel veel geduld hebben.. Enne dit geldt alleen voor Combat Mission. Lekker grote afstanden om te snipen daar.
    Btw, is er een probleem met de SP, te easy of te kort ofzo?Mijn tip: Zet de game op -hard mode-. Dan zijn enemies ineeens niet zo makkelijk meer, en cod style door het level heen rennen ook niet.:p Tis in ieder geval moeilijker dan de SP van de meeste games, maar MW1 was wel het lastigst.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Hoop ook dat ze ondersteuning blijven bieden in de vorm van patches en maps. Enige wat ik bij de vorige MoH een nadeel vond was dat er geen nieuwe maps meer bij kwamen...
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik was gisteren op Heathrow en zag dat Warfighter daar 33 pond kostte, wou het eerst kopen maar toch maar niet gedaan.

    Ik wist niet dat het omgerekend maar 41 euro was. :'-(
     
  8. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zeker twee uurtjes gespeeld en ben toch overtuigd van de Multiplayer. Ik koop geen shooter voor de SP. Map design vind ik er leuk uitzien en geen echte campspots. De killstreaks zijn soms wat overpowered maar ik stoor mij er niet aan. Al met al een prima shooter, natuurlijk geen CoD of BF maar een prima shooter. EA had deze shooter in juni moeten laten uitkomen, dan hadden ze veel meer verkocht. Het is niet verstandig om twee weken voor de release van Halo 4 en de nieuwe CoD deze MoH uit te brengen.

    Maar qua multiplayer, 8/10.
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer kwam The Hunt map pack ook alweer uit?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    17 Dec.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet opscheppen maar ik vond Hard niet echt moeilijk, het is een goede moeilijkheidsgraad om mee te beginnen als je al veel ervaring hebt in het genre want zodra je deze uitspeelt unlock je hardcore en Tier 1 mode.
     
  13. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien domme vraag! maar als ik doodgeschoten wordt online en respwan dan heb ik geen gun meer! hoe krijg ik me gun terug?
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Het unlock systeem vind ik wel een beetje onduidelijk. Kan ik ergens zien wanneer ik wat vrij speel ?
     
  15. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet gevonden.. Ja ze laten wel challenges zien die je nodig hebt voor onderdelen, maar heb ook niet precies begrepen hoe je die krijgt. Gewoon goed spelen, dan unlock je vanzelf nieuwe guns en wapens. Het is totaal andere setup dan je gewend bent van bijv. cod.
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt in de matches zien welke soldaat je als volgende gaat unlocken en onder weapon customization zien hoeveel je nog nodig hebt om een bepaalde sight of iets dergelijks te unlocken.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Oké... Moet ik dan nog even goed bekijken dan. Dacht het misschien ook bij Battlelog te kunnen zien, maar daar zie ik dat je circa 80 wapens kan vrijspelen, daar staat ook welke klasse een bepaald wapen gebruikt. Alleen zag ik niet precies wanneer ik dan weer extra's voor een bepaald wapen vrijspeel, bijvoorbeeld een nieuwe scoop. Er is wel lekker veel vrij te spelen :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Hoor de hele tijd dat mensen door de maps vallen. Maar het is altijd PC dat ze spelen.
    360 ook last van?
    Verder eindelijk een normale review. En ook alleen over de MP.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen enkele last van op 360. :)

    Ik blijf erbij dat ik echt perplex sta van de negatieve reviews. OOK over de campaign, want daar ben ik mee begonnen vandaag. Nee het doet niks nieuws, maar welke military shooter doet dat tegenwoordig nog wel? Hoewel, de auto achtervolging is wel degelijk nieuw en het is leuker dan ik had verwacht. Wat heel goed gedaan is in de campaign, is de afwisseling. Er zit genoeg variatie in en spektakel. En de graphics zijn vaak heel erg indrukwekkend. Zo heb je een level in de nacht met regen en je ziet de bomen met de wind meebewegen, struiken etc. Ook cool en wat ik niet gewend ben van een military shooter zoals dit (ik heb het dan niet over een OFP, Arma, etc) is dat je tijdens het snipen echt hoger moet richten, anders mis je.

    Nah serieus hoor, weinig mis met die campaign en ik begrijp de negativiteit totaal niet. Al jaren lang zijn campaigns van die oorlog shooters zo en je hoort de reviewers er nooit echt over bitchen..maar nu ineens wel?
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    He gast Get a Life! Wie probeer je nou te overtuigen?

    Respecteer eens de mening van de reviewers. Je draaft nu wel erg door met het roeptoeteren dat de reviews niet kloppen.

    Straks kom je nog met een complot.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012

Deel Deze Pagina