1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik wel nice vind, is dat de map een stuk kleiner is dan BF3 maps. Ik ben lang niet altijd in de stemming voor die gigantische maps in BF3. Dus daar komt CoD kijken zou je dan zeggen, maar ik ben gigantisch beu van CoD, dus dat schiet niet op. Een tijdje terug zag ik een video op Youtube van Moh:WF en daar was een soort jungle map te zien. Een beetje BC2 achtig, maar dan kleiner en het was beter geweest als ze die map in de beta hadden gedaan. Deze is best gaar.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Buddy system is wel cool.
     
  3. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    De vorige MoH heb ik helemaal kapot gespeeld, hij is nu op 13%. Ik laat mij verrassen.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vind het tot nu toe wel leuk, je gaat inderdaad sneller dood dan bv. BF3 maar het valt best goed mee. Enkel dat sommige mannetjes oplichten snap ik niet, ook enemies. Te makkelijk om ze te spotten, ik zie gewoon dat ze achter een muur zitten.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die hebben je buddy gekilled dacht ik.
    Iemand al een idee hoe je van land kan wisselen?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja volgens mij ook. Ik werd gedood door de vijand en in de killcam zag ik hem al rood oplichten. Opzich niet eens zo'n verkeerde feature denk ik..

    Vind het wel jammer dat Nederland niet te kiezen was. Allerlei landen, zoals Duitsland..maar NL ho maar. En wanneer je je wapens gaat samenstellen, dat is ook wel leuk gedaan.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn, ik ben echt aan het ownen, 22/14 - private 3 - heavy german gunner unlocked, M320 etC. :+

    Vind het echt leuk.



    Edit: En net dit spelletje ook gewonnen 24/14, paar airstrikes kunnen doen. Fire assistance ribbon, action commendation, hot spot ribbon, hotspot winner ribbon, warfighter nations 3/3
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Er bleef in een potje gewoon een chopper in de lucht hangen en de propellors bewogen niet eens. Ding was gemakkelijk stuk te schieten, dat zag er gigantisch lame uit.
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Is de blackhawk spawn... is ook zo in het echt enkel blijft hij in dit spel dus hangen wat ook logisch is als spawn. :9


    Edit: Ik schoot er net op, begon te fikken en vloog weg


    Edit 2: 2de potje 13/10, dit speelt echt zo lekker + redelijk realistisch. Daarom snap ik het wel dat het als storend ervaren wordt als je zo snel dood gaat, je kunt niet zo hard rushen als bv. bij BF3.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja je bent echt gigantisch snel dood. En ik ben verdomme al zo slecht met online shooters. Ik heb echt altijd moeite met snel richting in shooters, voordat ik maar een schot kan lossen lig ik al in de modder, ah well.
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Qua gameplay, grootte van de maps zou je dit spel eerder bij COD zetten maar qua realisme vind ik het toch redelijk goed (niet per se beter dan BF3, gewoon anders). Ik heb laatst nog naar wat filmpjes zitten kijken van seals in Irak/Afghanistan en dan rush je ook niet zomaar wat rond. Hoe ik nu speel is het ook schieten, cover, schieten cover etc.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Het is inderdaad een beetje een mix van CoD qua maps grootte en qua gameplay toch wel wat BF3 achtig en soms ook niet. Komen er nog andere maps in deze beta zoals volgens mij het geval met de BF3 beta was (toch?) of blijft het hierbij? Ik ben erg benieuwd naar de rest van de maps.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wil TD :'-(
    Ik speel die tactische shit nooit. Wil gewoon 20 min rondlopen en knallen. :)
     
  14. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is een aardige shooter, alleen qua graphics is het bar slecht vind ik. Deze laat ik links liggen, was na een paar minuut al klaar met de game. Had toch hoge verwachtingen.
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Graphics zijn in beta's/demo's toch altijd ondermaats? Is bij nba 2K ook altijd zo het geval. Zou het spel niet zo snel afschrijven.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Battlefield 3 beta leek aardig op de retail versie.

    Ghost recon trouwens ook.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is alleen niet echt een beta. Want de game komt over 3 weken al uit. Denk dat het meer server testen is.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Jawel was bij BF3 ook zo, word gewoon weer gereset.
    Waneer kun je eigenlijk op PC de open beta spelen?
    Kan er niks over vinden.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Volgens mij hoorde ik bij de beta BF3 juist iedereen klagen, omdat die HD res nog niet was toegevoegd... Uiteindelijk hoor ik daar nu niemand meer over. Zou niet weten waarom de Frostbite in MoH opeens een stuk minder zou zijn, dan in BF3
     

Deel Deze Pagina