1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Bij de vorige MoH waren ook veel mensen die direct in het begin waren afgehaakt, na even doorzetten vond ik het toch een hele toffe game. Mogelijk is dat hier hetzelfde of heeft deze MoH een totaal andere " bite "

    Ik denk dat jij daar het beste een antwoord op kan geven Maxqubit, want volgens mij had jij dat ook met de vorige MoH
     
  2. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om te spelen? Add even : Bolleeder
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    2 potjes gespeeld en ik was hem toch al niet van plan om hem te kopen en dat heeft deze beta wel bevestigd. Vond het niet echt lekker spelen, graphics zijn ruk. Het haalt het gewoon niet bij het goede van BF3 en CoD.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies het zelfde hier. Geluid is ook ruk van de wapens helemaal! Deze laat ik links liggen..

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  5. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de game prima spelen hoor, geluid is idd wat minder.
    Zelf nu bf3 op de pc gewend op ultra dus vind niks meer mooi op de 360, dus dat is geen probleem voor mij met deze beta!
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb die onzin 5 minuten volgehouden. En daarna ben ik geswitched naar rushen en vanuit de heup vuren. Werkt 100x beter. Is wel leuk en aardig, dat realisme in games. Maar dat werkt online gewoon niet.

    Tank is super OP en ze kunnen me alleen hebben wanneer ik in een reload zit. Dit is gewoon weer shooter nummer zoveel dat gewoon te simpel is. Mainstream meuk.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga straks weer even verder spelen maar even mijn mening

    Ik speel een spel heel erg op gevoel. En toen ik in het menu kwam vond ik het menu gelijk niks. Was iets te omslachtig met de RB knop etc en het gaat niet snel. Ook de graphics in het menu zijn niet mooi. Zeker als je je wapen gaat customizen. Wat wel tof gedaan is btw.

    Eerste potje. Gelijk vielen de graphics op. Het is niet mooi. Eerste wat ik zag was een boom gemaakt uit een pixel ofzo en ook gelijk het wapen. Het zag er gewoon niet mooi uit. Het spelen ging wel lekker. De controls waren logisch en het buddy systeem is best cool en werkt ook nog en had totaal geen lag. Maar zoals iemand hier al zei. Ik zie nergens Frostbite. Ja destructible environment zit erin maar de awesomness als zoiets kapot word geschoten a la BF mis ik totaal. Heeft natuurlijk ook te maken met de graphics. Ik mis ook het sliden en enige wat er een beetje op BF lijkt is het jumpen over een muur. Ook wat ik uit BF mis het geluid uit de wapens. Was eigenlijk nonexistent in MOH.

    Overal had ik er meer van verwacht op dit moment. Het speelt zoals COD (misschien een klein beetje langzamer) wich is good, maar ik had verwacht op grafisch en geluid gebied BF te zien. Op het moment ziet het er minder uit dan COD imo. Ik weet niet wat voor build we hebben gespeeld of die heel oud was? Want deze "beta" is eigenlijk alleen server testen. En denk/weet ik niet of het nou echt mooier gaat worden. Vind het jammer. COD vind ik altijd tof maar met nu het futuristische sfeertje word ik er niet warm van dus ik had goede hoop dat MOH het gat kon gaan vullen. Op het moment is dat 50/50.
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    paar potjes gehad. Het schiet wel lekker weg. paar lekkere streaks kunnen maken.

    Toch vraag ik me af of dit echt leuk blijft. Zeker als je bedenkt dat de hele versie maar iets van 8 maps heeft ofzo.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm hopelijk is dat de reden dat de beta niet super mooi is. Is ook moeilijk om alles in 1.6 gig te krijgen.

     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt ook 100x beter! Plus meer kills
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Het sliden is er hoor en werkt redelijk goed, ik ken de knoppen niet uit mijn hoofd maar je moet rennen en dan (B) ingedrukt houden of iets in die trant.
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft danger close het goed opgepakt of had je liever een dice game willen zien ? Ik denk het laatste. Ik heb nu misschien 2 uurtjes gespeeld. En ik vind het niet de game die ik had verwacht. De graphics zijn echt matigjes. Gameplay is even wennen. Opzich wel leuk om naast bf3 of cod te spelen ?! Ja denk het wel. Maar niet te veel. Menu's zijn onoverzichtelijk en lelijk. Die custom gun shit is wel geniaal. Had ik graag willen zien in BF. BF4 !!! Ik ga het zeker nog spelen deze week. Maar ik denk dat ik de game niet ga kopen om de boven genoemde redenen.

    Ik speel vrijwel alleen BF3. En ik het het idee dat ik erg verwend daar mee ben. De graphics van bf3 zijn veel beter. Terwijl ik in een trailer heb gezien dat een magazine zegt dat MoH warfighter mooier is dan bf3. Misschien met release dat ze de graphics verbeteren ? Geen idee. Als je die trailer bekijkt in die jungle overdag ziet het er best bf3 uit. Die beta van gister lijkt daar totaaaal niet op. Zou het een andere build zijn ? Of heeft het te maken met dat het een nacht map is ? Die ik nooit zo mooi eruit vind komen op consoles.

    Hotspot is misschien ook geen goeie beta joh. Geef me gewoon tdm met MOH. geen gekke objective shit. Gewoon kills / killstreaks met destruction 2.0 epic bf like gameplay. Dat had het moeten zijn toch.

    Had liever gezien dat dice deze game had gedaan. Of had danger close the single player laten doen en dice de mp.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Spawn points zijn soms echt bizar. Dan kies ik Fall Back omdat ik me buddy vol in het gevecht zit. Spawned die echt 2 meter bij een enemy. Ik was al neer voordat me wapen tevoorschijn kwam.

    @ LeeSpacey de game komt met een HD pack zoals BF. En in veel artikels zeggen ze ook dat het even mooi of misschien zelfs mooier dan BF is. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2012
  14. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom moet het perse weer een Battlefield clone zijn? Battlefield is er al, dat kan je al spelen, elke 3 maanden nieuwe maps ook dus variatie genoeg nu! Dice is lekker bezig met Bf4, laat Medal of Honor gewoon lekker iets anders doen.

    Het hele idee hoe je dingen unlocked enzo is gewoon anders, in dit spel staan de verschillende soldaten gewoon centraal, en die daarbij horende equipment.

    Juist ook Objective based gamemode laat juist zien van we gaan voor teamplay ipv COD stijl gewoon kills kills kills (wat Future soldier juist ook probeerde) Maar helaas willen juist de meeste mensen gewoon alles zelf kiezen (kwa wapens) en gewoon makkelijk schieten, en niet meer inleven in het leven van zoon soldaat (en equipment per land etc) wat naar mijn idee deze game probeert te doen!
     
  15. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat jullie gasten allemaal zeuren, het is nooit goed met jullie. Dit is een soort game dat we al een tijdje niet hebben gehad. De beta is zeker goed speel lekker en weinig lag, kan niet wachten tot het uit is. Heb hem al preorder staan bij GM. Dit is inderdaad mix van COD en BF, en niet COD of BF want die zijn eral. Haha het is hezelfde als je een BMW zou vergelijken met een Audi of Mercedes.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Over de graphics maak ik mij totaal geen zorgen... Bij de beta van BF3 ging het er pagina's lang over, maar het is een beta hè ;) Uiteindelijk is dat helemaal goed gekomen. Dat er zo goed als geen lag aanwezig is vind ik belangrijker.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Treyarch gebruikt toch ook Dedi servers? :)
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    vindt deze beta ook erg tegenvallen... grafisch, geluid en gameplay.
    Men adverteert met de Frostbite 2 engine... die zie ik dus niet in de beta, misschien dat het allemaal in de uiteindelijke release beter en mooier gaat zijn maar durf hier geen pre-order voor te plaatsen tot zover.
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt me toch wel op dat MOH 2010 veel meer op COD leek.



    MOHW lijkt veel meer op BF.
     

Deel Deze Pagina