Medal of Honour Rising sun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jote, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jote

    Jote Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
    Hallo,

    Ik zit vast in de level 'val de Filippijnen'. Ik moet bij de truck met de explosieven zien te geraken maar kom niet op dat plein. Hoe geraak je daar? Soms krijg ik de hint 'de poort van het hotel is open' maar ik zie nergens geen open poort. Waar is dat hotel dan? Is dat het gebouw waarop je van het dak je collega's op het plein moet beschermen? Zo ja, dan zie ik nog altijd geen open poort met toegang tot het plein. Er is wel een poort aan dat gebouw met toegang tot het plein, maar deze is dicht. Ondertussen heb ik wel al de radiopost in het stadion vernietigd.

    Please help me,
    thanks
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, dat zul je toch echt in het Hulp/Cheats forum moeten vragen. Hier hoort dit niet ;). Verder kan ik je er niet mee helpen, ik raad je aan HIER even een kijkje te nemen. Succes ermee!
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  3. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je wat aan je spellingsfouten moet doen mja :p (grapje maar ik wist zonder dat hulpbalkje niet waar je het over had..... maar ik dnek dat je even naar www.cheatplanet moet gaan om daar een strategie te bekijken of een cheat (die vind ik alleen beetje afgezaagd ;)
     
  4. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    de level:p
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Walktroughs zijn te vinden op www.gamefaqs.com. Hier op het forum zoeken kom je denk ik ook best ver :)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Precies, daar is immers het Help-gedeelte voor. :)
    Volgende keer even de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken dus.
    Aangezien er al een hulpdraadje voor deze game is, is het overbodig om deze te verplaatsen en sluit ik hem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina