Media Center 16:9 formaat....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hanneshamlap, 18 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een goede morgen allen,

Ik heb nu enige tijd zitten zoeken en doen met de Media center extender op de xbox 360, en naar alle tevredenheid werkt dit nu redelijk.
    Echter.... wanneer ik een film kijk, bijvoorbeeld een DVD, die converted is met Videora, en tot mijn irritatie op wordt gesplitst in meerdere delen, zodat je ergens midden in de film het volgende stuk moet aanzetten, dan heb ik tot mijn verbazing 2 zwarte balken aan de linker en rechter kant van mijn scherm. Volgens mij betekent dit dat mijn films worden afgespeeld in 4:3 formaat, terwijl ik op een breedbeeld HD beamer de films afspeel (sanyo plv z3 ).
    Nu heb ik even in de help topics van microsoft gekeken en dergelijke, maar daar wordt aangegeven dat er door middel van een aantal acties je tv settings geinstalleerd kunnen worden. Alles leuk en aardig, dus ik dat proberen, maar tot mijn verbazing kom ik niet verder dan, instellingen/ algemeen/windows media center instellen. Ik krijg de Tv instellingen dus niet te voorschijn. Momenteel maak ik even gebruik van de zoom functie, die wel aardig werkt.
    Hier dan mijn vraag; herkent iemand dit? of heeft iemand een oplossing voor mijn kleine, doch irritante probleem?

M.v.g.

Hannes

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie de algemen Media center thread: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=77687

daar staat ook je antwoord een paar keer vermeld

Tip je kan ook in de thread zoeken ;) ...

als je het daar niet kan vinden .. post dan je vraag daar nogmaals en dan krijg je zeker antwoord in die thread :+ ;)

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niets aan toe te voegen behalve dan een slotje op deze thread.

Succes met het probleem in elk geval.

-Dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina