1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MCE betekend dat deze kaart geschikt is voor XP MCE
     
  2. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat vista eerder uit kwam, maar ze hebben het inderdaad gewoon over een 2006 release, dus dat zal wel na de zomer zijn.
    Maar ik heb nog wel even een vraagje, de meeste winkels waar ik ben geweest verkopen mce alleen bij een nieuwe pc als oem.
    hoe kom ik dan in hemelsnaam aan mce, ben je verplicht om een nieuwe pc te kopen, rare actie.
    Ik heb inderdaad geprobeert met combi, tv kaart/mce, maar daar trappen ze hier in limburg schijnbaar niet in.
    heeft iemand winkels via internet ofzo.

    oops, je hebt het hierboven al geschreven zie ik nu.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je een tv kaart koopt = hardware dan mag de winkel MCE 2005 met korting als OEM er bij kopen hebik dus ook gedaan :) bij http://www.euromaxi.nl/

    Ik was in totaal 210 euro kwijt

    Single kan je 1 kanaal opnemen
    Dual kan je 2 kanalen opnemen ... of 1 kanaal kijken en de andere opnemen
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  4. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat dacht ik dus ook, maar ze wilde er niet aan.
    Zal dan wel iets zijn van de winkels zelf, om mensen de dwingen een nieuwe pc te kopen.

    Maar zal eens kijken op die site.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan zijn deze mensen niet al te snugger ;)

    Als je de hardware koopt (zelfs een mce remote) mag je de oem er bij kopen

    De site was het goedkoopst volgens pricewatch van tweakers ;)
     
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo:
    Bedankt voor de info, ik ben weer een heel stuk wijzer.
    Ik heb best veel intresse, en ga daarom eens goed rond zoeken.

    /EDIT: Nog even een vraag.
    Je kan dus ook TV programma's op de 360 pauzeren, en dan worden ze gelijk opgenomen. Maar zou je dan ook een portable HDD via de USB aansluitingen kunnen aansluiten, om daar je TV programma's op te slaan. Want de resterende 9 GB op me 360's HDD vind ik zelf niet erg veel enzo.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  7. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod *knipt illegaliteiten :cool:

    Zie post van Fardo hieronder.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2006
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jongens even uit FAQ

    dus denk even na wat je wel of niet kan posten
     
  9. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke add-inn / plug-ins gebruiken de mensen hier allemaal? Ben wel benieuwd welke veel gebruikt worden zodat ik ze ook aan mijn eigen mce kan toevoegen.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik test op dit moment de plug-in van een collega, die haalt van gametrailers alle wmv filmpjes op en die kun je dan bekijken. Onderverdeeld naar xbox 360 filmpjes (nieuwste, polairste etc) en meest recente filmpjes dus ook andere platformen.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kewl die pluggin wil ik ook :) .. dus als je hem hebt staan post hem maar ;)
     
  13. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is wel wat TE hoor jongens. censuur is OK, maar dit...

    ik zeg helemaal niet HOE je iets kan doen, alleen dat het wel kan.
    Dit is een reactie op de stelling van Fardo, dat de communicatie met de x360 alleen kan met een legale versie, omdat je anders bepaalde updates niet krijgt.

    dat is niet waar en dat gaf ik aan, that's all!

    beetje overdreven...
     
  14. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    fardo:
    Je moet als je je filmpjes op en breedbeeld tv kijkt op info drukken op je afstandbediening of de knop er onder (als info mute is dan moet je de ander hebben) ... dan kan je zoomen ...dus formaat veranderen naar breedbeeld.

    Is dat niet gewoon een vergroting van je 4:3 scherm? En zo nee, welke van de 4 is dan breedbeeld, want bij mij snijdt hij bij het inzoomen stukken van het beeld af. Lijkt me geen 16:9 formaat op die manier wel? Welke van die 4 zoomfuncties is wel goed dan?

    En om nog maar even een vraagje te stellen, wanneer ik een dvd op mijn HD van de pc zet, en ik convert hem van .vob bestanden naar de mpeg (videora), dan hakt hij de film meestal in 3, soms 4 stukken. is hier een goede oplossing voor?

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ne dat is de verandering naar het 16:9 formaat ... dus naar echt breedbeeld :) .. er is er 1 met [)(] maar dan ander som en dat is 16:9
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  16. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo medegebruikers.

    Ik heb niet het hele topic gelezen dus excuses als het al gevraagd is.

    Ik ben een tevreden gebruiker van Media Center Extender. Vooral voor .ts HDTV films maar zo nu en dan vind ik een muziekje luisteren op mijn 5.1 set ook wel leuk. :)

    Nu zit er zo een prachtige visualizer op de xbox 360. Maar deze lijkt verdwenen in de Media Center omgeving. Wel zie je soms achter een song 4 balkjes staan waarin wat beweegt. Is er niet een manier om die te vergroten? Ik zoek dus eigenlijk naar een soort van visualizer om het luisteren visueel wat aantrekkelijker te maken. :) Weet iemand hier meer van?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou voor het luisteren van je muziek persoonlijk media connect gebruiken .. de visualizer van de xbox 360 vind ik beter dan de MCE versie ... Ik gebruik MCE voor foto slideshow + Live TV + Video beelden bekijken ... muziek luister ik gewoon via media connect
     
  18. ini

    ini Carpe Diem

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    divx kijken heb ik nu aan de praat. maar dvd kijken lukt dus niet heb ik het idee. Zou dit nou echt niet kunnen?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Misschien moet de code aangepast worden .. ik heb de source van zijn programma nog niet echt bekeken :eek:
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, maar zit er wel een visualizer in MCE? Ik heb liever zo min mogelijk programma's op mijn computer. En het gaat mij primair om het geluid in zo een geval en ik doe dat liever allemaal vanuit 1 programma. Dus is er nou iets in MCE dat onder het mom van visualizer gaat of zit dit er helemaal niet in.

    Ik lees hier nu weer wat over divx een tijd geleden ben ik hier ook eens achteraan gegaan maar kwam toen niet op echte resultaten uit. Is er nu al meer bekend en wie zou mij wat meer kunnen vertellen over divx icm MCE? Er was een workaround voor meen ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina