1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hier wel een tv kaart liggen, maar moet nog steeds een TV kabel naar boven trekken.. En daar heb ik tot nu toe weinig zin in gehad. :)
     
  2. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Check eerst ff of je tv tuner ondersteund wordt door MCE.. Is een beetje picky met hardware.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je media center nodig om muziek van je pc af tehalen en op je xbox 360 tezetten?
     
  4. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen streamen van af je pc.
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En heb je ook nog software of iets anders daar voor nodig?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    een ms update voor XP = media connect 2.0 Lees deze thread even door Leze
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de thread even door lezen.
    Maar ik zie het allemaal wel als de xbox 360 uit is :cool:
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.xbox.com/en-US/pcsetup

    Als je daar op start setup klikt, krijg ik dan ik geen sevice pack 2 heb. Terwijl als ik bij eigenschappen deze computer kijk staat dat ik wel service pack twee heb?
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand?
     
  10. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  11. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik kan echt niet wachten op de media center

    ps. zie sig O-)
     
  13. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje (k weet niet of het al in dit topic staat maar k heb geen zin om dat allemaal door te lezen :{ )

    Heb je, om films vanaf je pc op je tv te kijken, zo'n appart apparaat nodig (dat media centre heet of zo iets) of is het ook gewoon mogelijk als je Windows Media Centre op je 'normale PC' hebt geïnstalleerd ?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Je hebt windows media center XP nodig om films af te spelen ... als je ook nog tv wilt kijken heb je een tv kaart nodig welke Windows Media Center XP ondersteund
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Als je een wireless netwerk wilt gaan gebruiken om films te streamen dan moet je router 802.11 A+G ondersteunen ... anders zal je merken dat je netwerk traag is ... en dat je films hapert ... dit komt door de ruis in je gebouw.. 802.11 G is geen stabiel netwerk.

    Je hebt dus nodig: Wireless Router 802.11 A+G, Xbox 360 wirelles adapter (70 euro), Een pc met Windows Media Center XP
    Je kan alleen films streamen met Windows Media Center Edition XP - Tevens ondersteund de Xbox 360 geen divx of xvids

    Je hebt trouwens voldoende aan een Core sytseem (tenzij je ook de xbox 360 gaat gebruiken om te gamen) maar dan kan je met een MU ook volstaan om games te saven (40 euro), maar dan moet je ook nog een andere afstandbediening er bij kopen (ongeveer 30 euro) en high end kabels ... dus je bent goed koper uit als je de Premium Edition koopt!!
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  16. leeuweninfo

    leeuweninfo Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox + draadloos netwerk + mediacenter

    Wat is Core Systeem en wat is Premium Edition?
    Ik wil natuurlijk ook gaan gamen op de xbox (secundair)
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    hehehe geeft niet .. is het een beetje duidelijk? Ik denk niet dat je van pc --> MCE --> xbox 360 kan streamen ... tenzij je de andere pc gekoppeld is als netwerkschijf
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds heel benieuwd welk HD-formaat het afgespeeld kan worden met de Xbox 360... Ik heb verhalen gelezen op het AVSforum dat er mensen waren die met succes .TS bestanden hebben afgespeeld. En anders is een .TS bestand in een paar minuten omgezet naar .MPG dus ik hoop dat hij die dan vlekkeloos afspeeld.. Is bij mij toch wel belangrijk, het streamen van HD via een MCE PC was een van de redenen voor de aanschaf van de Xbox 360... Ben erg benieuwd, vrijdag weet ik het zeker :)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    WMVHD kan worden afgespeeld ...
     
  20. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een kans dat het ook gewoon werkt, zolang je maar een UPnP mediaserver hebt draaien, zoals bijvoorbeeld Nero MediaHome of Twonkyvision Mediaserver?

    Er gaan namelijk verschillende verhalen de ronde dat het ook mogelijk is met andere UPnP mediaservers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina