1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké. Ik heb hier de ballen verstand van, dus een beetje makkelijke uitleg = top :D

    Ik heb dus een serie die ik leuk vind en dus op mijn Xbox 360 wil afspelen. Het punt is dat de filmpjes allemaal op één site zitten, met de bedoeling om het afspeelbaar te maken door middel van op de site te kijken.

    Oké, ik kan wel moeilijk gaan doen met downloaden naar pc & omzetten, maar het zijn 267 afleveringen (!) . Je snapt dus wel dat ik ongetwijfeld niet ál die afleveringen op mijn PC wil downloaden.

    Vraag: Is het dus op de een of andere manier mogelijk (via een programma) de mediabestanden op de site af te spelen op de Xbox 360? (Ik heb gehoord dat TVeristy en Winamp die ondersteuning bieden voor Internet Video's

    Ik hoor dit graag ;)

    Steel Dogg :D
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee (alleen lokaal)
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké. Bedankt voor je antwoord :)

    Steel Dogg
     
  4. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem lag natuurlijk weer eens aan een lekkere combi: Vista 32bits en Zonealarm... maar ja, ook als stond ZA uit, werkte het nog niet.

    Nu heb ik een nagelnieuwe samengestelde pc gekocht en gebruik nu (o.a.) Vista 64-bits i.c.m. Bitdefender 64-bits. Geen problemen meer en ja het werkt. Overigens heeft die URL geen tutorial, maar ik heb het op een forum van SKY.fm premium radio gelezen. Krijg nu via Windows media extender nu via 1 playlist alle 50 radiozenders SUPER! :thumbs::+\o/:)
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    waarom verschijnen er geen plaatjes?
     
  6. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    onder in de startpost:)
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hey,

    ik wil media center op de xbox 360 hebben,ik heb een laptop met vista,, en media center, ik doorloop alle stappen, maar hij kan de extender niet vinden,, ik weet niet hoe ik hem in het netwerk kan zetten heeft dat ermee te maken?


    Gr
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm .. ik zal straks eens naar de startpost kijken ;) ik moet even uitzoeken waar ik de images gelaten he :)
     
  10. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hey fardo al wat gevonden?;)
     
  11. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb weer een probleem maar dan over de mediacenter want ik wou gaan conecten maar ik moet zo een software speciaal downloaden om het te kunnen gebruiken dus ik deed wat er stond dat ik naar zo een site moest gaan van xbox.com/pcsetup en daar Windows XP Media Center Edition 2005 moet downloaden en dat heb ik gedaan alleen moet ik ook de die update downloaden en als ik die update heb gedownload en het open om te gaan installeren dan staat er dat ik die Windows XP Media Center Edition 2005 nog niet heb gedownload terwijl ik dat wel heb gedaan. en ik wou het opnieuw gaan downloaden die: Windows XP Media Center Edition 2005 maar als ik erop klik staat er zelf op die site : This computer is running Windows XP Media Center Edition 2005. dus dat vind ik raar ?:confused:
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @latino - Je hebt en router nodig .. je pc en je xbox 360 moeten beide aangesloten zijn op internet. de reden dat je je modem moest resetten voor live was dat maar 1 ding on-line kan zijn ..

    ehm je pc heeft geen MCE 2005 of Vista dus die optie kan je niet gebruiken.. wil je ook niet (als je je pc neiet wilt gebruiken als video recorder ;))
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  13. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    me xbox en pc zijn ook aangesloten met internetkabel..
    dus dan wil je zeggen dat me computer he tniet aan kan want ik heb gewoon Dell windows xp pentium 4 ? en kan ik niet windows visita programa voor me pc halen en dan uitproberen ?

    en een andere vraag als ik live ga spelen en dan bijv. dragonball z burst limit ga spelen dan speeltie heel erg traag vergelijken met als ik geen dbz live speel en ik had gelezen dat als je het normale tempo wilt dat je dan NAT moet openen alleen HOE moet je NAT openen ??
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe is je verbinding? hoe heb je je xbox/pc aangesloten? Welke randapparatuur heb je? Waarom wil je MCE gebruiken etc.
     
  15. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    -verbinding is goed
    -me xbox is met internetkabel aangesloten : Wanadoo en pc heeft draadloos internet want ik kan met 2 manieren internetten op pc 1 is kabel alleen die is voor de xbox en 2e is via wireless usb ook van wanadoo
    wat is randapparatuur ?
    en ik wil het gebruiken om videos enso te kunnen kijken en sturen van mij pc tenminste dat heb ik begrepen dat dat kan. wat deze man allemaal zegt :
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm je hebt een router + ICS = dat geeft een moderate of strict NAT als je een open NAT wilt dan moet je je xbox direct aan je router aansluiten (wireles of via de UTP kabel) Niet via je pc... draadloos + xbox aan je pc koppelen geeft een slechte = lag

    Als je videos, muziek of foto's wilt streamen heb je geen Media center nodig .. dat kan de pc ook zonder media center. Wil je Live TV streamen dan heb je MCE nodig

    randapparatuur = Modem merk type, router merk type, etc
     
  17. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    oohw oke die open nat is me gelukt alleen over die media center hoe doe je dat dan streamen en nog een vraag hoe kan je internetten met xbox 360 ? daarvoor ehb je tog ook media center nodig of niet ?
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je kunt niet internetten met je 360.
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    iemand? en fardo, nog wat gevondenO-):9
     
  20. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina