1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Thrinniti

    Thrinniti Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, weet iemand 't antwoord op 't volgende probleem?

    Ik heb net een nieuwe Vista PC met Windows Media Center. Het lukt me echter niet om de xbox 360 toe te voegen als extender. Ze vinden elkaar allebei, maar de setup blijft hangen bij de stap: "Instellingen voor extender configureren"

    Via Pictures, music, video kan ik wel op de PC komen. Volgens mij gebeurd dat weer via Windows Media Player. Aangezien het zo wel kan, snap ik niet waarom Windows Media Center er een probleem mee heeft :-\

    Zie de screenshot
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hey,

    als ik op xbox live kan spelen, zit De xbox 360 dan ook op het juiste netwerk? want ik heb hem niet op me pc aangesloten, moet dit om MCE op vista te kunnen gebruiken? en zo ja: hoe?

    Gr
     
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou iemand mij een beetje duidelijk kunnen uitleggen hoe ik tversity in moet stellen zodat ook ondertiteling mee word gespeeld op mijn xbox. Ik heb al heel veel dingen en instellingen geprobeerd maar ik kom er nog steeds niet uit.
    Bedankt alvast:+
     
  4. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0

    Tversity instellen op altijd transcoden en je srt dezelde naam geven als de video (ik neem aan een divx bestand)
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat heb ik al gedaan maar dat werkt nog steeds niet. Het is geen divx bestand maar een mp4 bestand. Ik heb het ook met andere soorten bestanden geprobeert maar hij streamt helemaal geen ondertiteling mee, bij geen enkele film.
    Is er iets dat ik fout doe dan?
     
  6. Thrinniti

    Thrinniti Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
     
  7. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen.. de vraag zal vast eerder beantwoord zijn maar kan hem zo snel niet vinden. ik lees op portforwarding dat ik de volgende poorten moet open zetten:

    XBox 360 Media Center requires you to forward the 1900,3390,3776,3932,5555,7777 ports

    maar moet ik het ip adres van de xbox of van de laptop opgeven?

    bedankt

    en als we dan toch bezig zijn: welke codecs moet ik allemaal installen, heb het op de laptop perfect lopen alleen op de 360 zegt ie nog steeds dat ik de juiste codec niet heb.

    2e edit.. lees paar pagina's terug dat ik mijn video's helemaal niet kan streamen via media centre?? dan nie zo mooi.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35

    Iemand?:'-(
     
  9. elleboef

    elleboef Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie in dit topic verschillende programma's voorbij komen: Tversity, winamp remote, transcode, encode360.

    Wat is nu het beste programma om een (dvd) VOB bestanden met ingebakken ondertiteling op mijn xbox360 af te spelen. Ik heb gelezen dat je met tversity elke keer het vob bestand moet aanklikken?

    Kan iemand mij dit uitleggen?
     
  10. Thrinniti

    Thrinniti Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet was het onmogelijk om vob bestanden op je xbox aftespelen, correct me if im wrong.
     
  11. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als een permissieprobleem.. Klik met rechts op mediacenter en kies uitvoeren als beheerder... Misschien helpt dat.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Krijg je deze error?

    [​IMG][/quote]

    tik in

    [​IMG]

    _decorate(_ge('photo_gne_button_delete'), 1053356256);
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    [​IMG][​IMG][​IMG]




    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    _decorate(_ge('photo_gne_button_delete'), 1053354762);
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    [​IMG][​IMG][​IMG]




    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    _decorate(_ge('photo_gne_button_delete'), 1053371570); [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    [​IMG][​IMG][​IMG]




    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    verwijder het certificate en probeer het opnieuw
     
  13. Thrinniti

    Thrinniti Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    fardo/gnuiz, thx voor de reacties. heb ze beide geprobeerd maar het probleem blijft. Krijg idd die screenshot die Fardo poste.

    Mogelijk heeft het iets met een permissie probleem te maken dan. Ben de enige gebruik op deze nieuwe pc maar heb al een enkele keer de melding gekregen dat ik niet gemachtigd was voor bepaalde uitvoering (weet niet meer precies welke)

    Blijft vreemd dat mediaplayer er geen probleem mee heeft maja.

    mochten jullie nog goeie ideeën hebben dan hoor ik 't graag :) zo niet, bedankt voor de moeite
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er zit dan helaas niets meer anders op dan een herinstall van de pc :eek:

    of in ieder geval nog een keer mijn oplossing proberen. Dit is een certificaat probleem en kan alleen door een herinstall of door de bovenstaande manier opgelost worden..
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  15. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer nog even om je account toe te voegen aan de local administrators groep:

    - Start
    - Configuratiescherm
    - Systeembeheer
    - (Met rechts klikken op) Computerbeheer (selecteer als administrator uitvoeren)
    - Lokale gebruikers & groepen
    - Groepen
    - Administrators
    - Toevoegen en vul de naam van jouw account in
    - Uitloggen/Inloggen
    - Try again!
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  16. elleboef

    elleboef Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    you are wrong. Ben nu een stap verder en heb Tversity geinstalleerd. Afspelen van VOB werkt prima. Alleen krijg ik niet de ondertiteling erbij. De ondertiteling is ingebakken.
    Iemand ervaring mee hoe dit te regelen? Ik heb in ffdshow de ondertiteling aangevinkt en op dutch gezet geen verandering. Wanneer ik een Hd film wmf afspeel heb ik wel ondertiteling. Maar ik wil graag ook dvd's met ondertiteling
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  18. elleboef

    elleboef Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook al ingelezen, maar helaas niet de oplossing in gevonden. En het is een thread over divx. Ik bedoel ondertiteling bij een dvd (TS VIDEO, VOB bestanden).
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor de media center (deze thread) werkt het in iedergeval niet, dus het beste kan je daar je vraag stellen :)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het lukt mij maar niet om me 360 met mn PC te verbinden... Zitten allebei op hetzelfde netwerk, maar als ik via m'n 360 naar Media Centre ga, krijg ik de melding dat ik nog moet verbinden met een PC. Hoe doe ik dat? Ik krijg dus de site (www.xbox.com/pcsetup) en het bericht dat ik de software moet downloaden. Ik heb echter gewoon Windows Vista en kan dus niks downloaden. Via Media Player heb ik al toegestaan dat ik bestanden deel met mn 360, maar helpt verder ook niks..
    Help?
     

Deel Deze Pagina