1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, zojuist ff MCE afgerond en alles goed ingesteld qua verbinding (MCE draait in Virtual PC) en alles werkt wel.
    Toetsenbordje werkt ook netjes (behalve typen, maar das normaal toch?).

    Nu nog ff gegevens overzetten, maar heb net Virtual Additions per ongeluk verwijderd dus moet ik ff een ISO maken met wat fototjes enzo (anders moet ik herstarten enz.. etc)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  2. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MCE via de xbox en het werkt allemaal prima. De x360 muziek dbase vullen gaat alleen erg traag, maarja hij komt er wel. Het enige probleem wat ik nu heb is dat ik geen nummers kan draaien onder het games (xbox guide knop -> select music etc.) De xbox laat hier namelijk alleen maar de Hard Disk zien en niet de Media Center dbase... Iemand een oplossing?
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt het allemaal niet zo best. De meeste HD-films schokken of lopen na een tijdje vast. Ik kreeg laatst onder een film de melding dat het netwerk overbelast was. Hoe kan dit?
     
  4. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    hee!

    ff een snel vraagje tussendoor!
    ik heb net mijn media center weer aan de praat gekregen en dan begint ie met de muziek weer in zijn library zetten enz.. maar alle nummers die erop staan staan er dubbel in:confused:
    iemand 1nig idee hoe dat op te lossen en waar het door komt?

    bvd.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Media center library leeg gooien en dan maar 1 folder sharen ... dus elk nummer opnieuw toevoegen
     
  6. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    o ok. thx!.... zal ik dan komende week in mijn vakantie maar is mee gaan beginnen.....:eek:

    thx greetz
     
  7. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur is media center extender ?
    heb nu gewon win xp
    kan ik ook zelf dvds volplakken met een film of is dit erg veel werk ?
     
  8. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen??

    [​IMG]
     
  9. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    djezus kan iemand mij plz vertellen of ik een laptop rechtstreeks op de xbox aan kan sluiten ik speel nu namelijk 15mtr van mijn router af met een draadje en heb geen zin om daar nu een tweede voor te kopen .
     
  10. EvilTentacle

    EvilTentacle Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik Tversity, werkt allemaal goed, maar 1 probleem:

    De overscan is een beetje te veel waardoor ik af en toe ondertitels mis, bij breedbeeld divxjes is dit geen probleem, want als ik hem dan op letterboxed zet dan past hij precies in mijn beeld (even uitgeprobeer dmet verschillende resoluties) Dit werkt dus perfect. Maar als ik een gewone 4:3 serie afspeel gebeurt er niks met het beeld als ik switch tussen overscan (zoom) en letterboxed. Iemand enig idee waarom?
     
  11. Kremmid

    Kremmid Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik zit met een vraag...

    ik heb een media center pc aangesloten op mijn xbox 360... en alles werkt prima, maar ik wil ook .avi bestanden streamen naar mn 360 zodat ik deze op mijn tv kan bekijken... ik gebruik daarvoor transcode 360... dus ik start media center op, mn xbox laat ik connecten met mijn pc, maar als ik dan in media center een avi bestand wil transcoden dan doet ie verder niets... hij speelt em alleen af op de pc maar niet op mijn tv.. wat doe ik fout?

    en o ja ik krijg ook de hele tijd de melding als ik mijn 360 op de pc aansluit dat de connectie niet volledig is ofzo... waar kan dit aan liggen?

    Martijn
     
  12. koendevries

    koendevries Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je de juiste codeg installeren hij geeft aan dat hij niet geinstalleerd staat of beschadigd is.Ik heb het hier over de xbox 360.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    @kremmid: Transcoden doe je vanaf je 360 he.
    Druk op X als je de file in beeld heb als je in Media Center zit op de 360 , dan 'meer...' en dan 'transcode'.

    @koendevries: Dat betekend dat je die file gewoon niet kan afspelen met de 360. De 360 kan maar een beperkt aantal videoformaten streamen. Met bijvoorbeeld 'transcode' of 'tversity' kun je meer formaten streamen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  14. hullybul

    hullybul Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    drie vraagjes:

    - Kun je Transcode 360 naast hdtvpump gebruiken of zitten ze elkaar in de weg?

    - Kun je met Transcode 360 ook dvd iso's spelen?

    - Weet iemand of je met hdtvpump naast mpeg2 .ts files ook h264 en .evo (hddvd files) kunt streamen via je 360?
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    - Ja, heb ik ook.
    - Uhm, denk het niet aangezien je die file niet kan zien op de 360.
    - Nope, alleen .ts.
     
  16. Kremmid

    Kremmid Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet waarschijnlijk nog de plek waar je videos staan toevoegen in Media Center op de 360. Dat doe je ook in door op X te drukken als je in 'Mijn videos' zit. En dan 'video's toevoegen' of 'map toevoegen' oid. Weet het niet meer precies :9
     
  18. hullybul

    hullybul Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    thx!

    (je kunt dus wel .vob dvd files via mediacenter op je 360 afspelen?)
     
  19. hullybul

    hullybul Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand inmiddels of je hdtvpump onder vista kan installeren en dat je dan nog steeds hd films via je 360 kunt streamen?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Onder Vista werkt nog niets ... helaas
     

Deel Deze Pagina