media center extender setup error

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door didaaf, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didaaf

didaaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik via google iemand vond op dit forum die hetzelfde probleem had. Na dat topic gelezen te hebben waar geen bruikbaar antwoord tussen stond vroeg ik me af of er misschien intussen al wat meer duidelijkheid was over dit probleem.

Ik heb zelfs na een schone install van windows xp media center 2005 incl. servicepack 2 nog problemen. Zodra ik die installer van www.xbox.com/pcsetup laat lopen begint ie .net framework 1.1 te installeren en op het eind krijg ik de melding dat er bepaalde onderdelen niet geinstalleerd kunnen worden en dat ik opnieuw moet opstarten en daarna opnieuw moet beginnen en dat ik contact moet opnemen met de maker van mijn pc als dit probleem zich blijft voor doen. Als ik dus na het heropstarten die installer weer laat lopen krijg ik vrijwel direct de media center extender setup error!!!

Ik heb zowel de engelse als de nederlandse installer geprobeerd en mijn xbox staat aan op het scherm die hij zelf aangeeft. Als ik alleen die extender voor xp sp2 gebruikt dan werkt alles prima, mp3's en foto's dus mijn verbinding lijkt me ook goed. Maar het gaat mij dus om het streamen van hd films omdat mijn pc dat niet meer trekt (Amd xp2000 met 1 gig geheugen en een 9600xt).

Wie helpt mij uit de brand :'-(

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina