[XOne] media centre , xbox360 met kabel

Discussie in 'Games' gestart door rkltnk, 17 mrt 2010.

1. rkltnk

rkltnk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen.

Heb de site al helemaal doorgespit maar zie nergens mijn antwoord of vraag.

Ook al heel veel dingen geprobeert via deze site , maar vind nergens echt hoe te verbinden met kabel en draadloos.

Ik heb dus een laptop met draadloos internet (sony vaio vgn-fw11m) en ik heb mijn xbox op hetzelfde netwerk zitten alleen dan via internetkabel.

Mijn router is trouwens de davolink dv2020 (tele2)

Nu is mijn probleem dat mijn laptop wel kan streamen via wmp11 maar via media centre vind ie mijn xbox niet (de extender )

Heb al van alles geprobeert , poorten handmatig open gooien en iets met dmz host mijn xbox ip ingevoert , ook geen succes |:-.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe ? wil graag met media centre werken.

Alvast bedankt.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Allereerst, welkom op het forum! Heb je ook al eens gekeken in de Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2] thread? Daar moet je je vraag best ook eens stellen.

Hoe werk je normaal, met behulp van portforwarding, UPnP of DMZ? Je kan best eens proberen door UPnP in je router in te schakelen (en dus niet portforwarding en DMZ gelijktijdig aangezien dat enkel tot conflicten kan leiden).

Ps; Begrijp ik het goed als via WMP11 naar je xbox 360 streamen wel lukt via dezelfde laptop als waar je media center op wil gebruiken?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je gaat streamen is het het beste als je laptop en de xbox bedraad is aangesloten. Welke functionaliteit wil je gaan gebruiken via media centre? Er zijn namelijk betere programma's als je wilt streamen :)

Deel Deze Pagina