[XOne] media delen tussen pc en xbox360 lukt niet!!!

Discussie in 'Games' gestart door mark22, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark22

mark22 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dag allemaal, ik heb moeite met het delen van media tussen mijn xbox 360 en mijn pc. het probleem ligt volgens mij meer bij de pc dan bij de xbox. mijn xbox is wireless aangesloten aan mijn netwerk (wireless modem) en xboxlive doet het prima. ik heb met WMP 11 en met zune software geprobeerd mijn pc met mijn xbox te linken maar zonder succes. in WMP 11 als ik de optie om mijn meida te delen aanvink en ok druk, dan denkt mijn pc effetjes maar daarna komt ie op hetzelfde scherm terug, en moet dan annuleren klikken om de box te sluiten. bij zune, kan ik mijn xbox niet terug vinden in het veld waar je xboxen zou moeten terugvinden, en als ik delen met alle xboxen aanvink en ok druk, en daarna weer in de optie ga dan zit ie gewoon op delen met deze xboxen alleen met niks in het veld.
    als iemand enige suggesties heeft zijn deze van harte welkom.
    ik heb geprobeerd mijn firewall en antivirus uit te shakelen maar zonder succes.

alvast bedankt,

groetjes,

mark

2. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    hbe je daar geen media center voor nodig

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    jupp, mediacenter nodig

4. mark22

mark22 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan ook met zune software of WMP 11 (kon ook met windows media connect maar die is afgeschaft en vervangen door wmp11). dat staat ook als naar media en dan muziek of photos ga, en dan pc kiest.

5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    mischien blijkbaar dus niet?

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    niet tog? ik heb xp home maar kan via wmp 11 mijn media streamen naar mijn 360... maar aan de TS je zegt dat je op annuleren drukt.. probeer de OK knop eens? :9 sorry hoor klinkt miss stom maar kan dat het niet zijn?

7. mark22

mark22 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey killerbee als je niks zinnigs heb te zeggen dan hoef je ook niks te posten. je kan muziek en photos streamen tussen je pc en je xbox met gebruik van WMP11 of zune......(!!@!) videos weet ik niet helemaal zeker...

ja ik heb (natuurlijk) ook geprobeerd OK te drukken. en euhm, wat beodle je met TS? (waarschijlijk domme vraag lol).
    oh en nog iets, is het mogelijk om themes voor je xbox te downloaden en op te zetten?

groetjes

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina