Hoi, ik moet even weten wat voor evenementen er allemaal zijn rondom Interactieve Media, ik heb bijvoorbeeld al Lan party's, De gamexpo maar weten jullie nog evenementen die te maken hebben met het volgende: Gadgets Computers Games Mobiele Telefoons Muziek/Film etc... Mocht je er eentje weten post het hier dan effekes Greetings
14 september, Mecc Maastricht, EA Gamescape. Een stukje van de Gamescape website geplukt: Zie ook www.eagamescape.com
En gelijk nog eentje, de International Broadcast Convention 2003 (IBC), van 12 tot 16 september in de RAI Amsterdam. Jaarlijkse beurs met alles over Automatisering, netwerken, informatica en computers. Website www.ibc.org. Lijkt me wel een gave beurs Oh en trouwens, voor het geval je het nog niet wist, de GamExpo is tegelijk met de HCC-beurs, een van de grootste (zoniet de grootste) computerbeursen van Nederland. Ook wel de moeite waard om te vermelden
Daar is echt werkelijk geen drol aan... Ben er een paar jaar geleden met mijn toenmalig opleidig heen geweest, wat een saaie bende :{