Media player fout

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door unXist, 20 jul 2006.

1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik zit nu al enige tijd met het probleem dat als ik streamfilmpjes (meestal op yourdailymedia.com, mocht dat wat uitmaken per site?) wil kijken op internet dat mn IE vastloopt en er mee ophoud. Dus ik FireFox installeren maar ook daar krijg ik dit probleem. Weet iemand misschien wat het probleem is want aan een windows-update mag het niet liggen die heb ik allemaal en ik heb WMP 10. zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen ?

Alvast bedankt,
    unXist

2. beterbart

beterbart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet codecs downloaden kijk op google en typ codec in en je kan ze dan downloaden van een site die je bij je zoekresultaten ziet

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan het niet zijn want hetzelfde filmpje doet het ineens wel na tich keer die browser opnieuw opstarten.

4. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor error geeft hij? iets met een of andere DLL?

Dan moet je Reinstallen of Een nieuw account aan maken en daar onder kijken of de filmpjes het doen, Want je hebt dan een virus. (Heb ik ook gehad)

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb er ook wel eens last van is het het zelfde als bij mij dat gewoon je brouwser 10 tot 50 seconden vast staat?
    FDus als je kruisje doet dat hij ff blijft hangen?

Heb je toevallig de Beta van IE 7 geinstalleerd?

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    nope geen DLL error en geen IE 7 beta hij loopt vast en sluit automatisch af en uit het foutenrapport wordt men ook niet veel wijzer

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb ik ook bij IE en Firefox met WMP 9 of 10, zelfs na een format heb ik het nog steeds.

Deel Deze Pagina