Mediamarkt 299,- euro GEEN SPELLEN + CONTROLLER!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lenntheman, 19 apr 2002.

1. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net ff de mediamarkt in Rijswijk gebeld:
    Ik vroeg aan die gast hoe het nu zat met die actie van die controller. Hij zegt je krijgt de controller en de spellen als je de Xbox voor meer als 299 euro hebt gekocht
    (bv. 333,- of 369,-) zoniet dan krijg je ook de controller + de spellen niet. =(

Ik heb de Xbox voor 333,- euro gekocht maar hoe kunnen ze nu controleren als je hem nu voor 299,- euro koopt???

Lenntheman

PS: Deze info is van die medewerker bij de mediamarkt Rijswijk. NIET van mij!!!

2. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oeh das wel even andere koek :'-(

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    precies wat je zelf zegt hoe zouden ze dat kunnen zien behalve als ze een lijst hebben met winkels met data en prijzen

4. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaagheid :? Als je dus 34 euro meer zou betalen zodat je op die 333 euro komt, krijg je wel de 180 euro aan spullen...

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmm.....

ff rekenen

333-299 = 34

34-176 = 142 eurootjes winst

:+

6. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik weet ook niet hoe het precies zit.
    MS is toch wel duidelijk geweest in zijn voorwaarden.
    Maar MS kan natuurlijk altijd de voorwaarden aanpassen.

Ik weet ook niet of deze prijsdaling van de MM zelf is of dat ze de consoles al goedkoper van MS hebben gekregen.
    In dat laaste geval kan ik me voorstellen dat MS zegt dat je de controller en games niet krijgt. Maar dan hebben ze wel hun voorwaarden verkeerd gesteld.

Wanneer het echter een actie van de MM zelf is, dan zou je volgens de voorwaarden van MS gewoon recht moeten hebben op de controller met games. Ik heb al eerder gezegd dat in dat geval deze twee zaken niets met elkaar te maken hebben en MS geen eis of voorwaarde mag stellen aan de door jou betaalde prijs.
    De prijs is namelijk bepaald door de winkelier, en jij hebt hem gekocht van de winkelier. MS heeft niks te zeggen over afspraken tussen jou en de winkelier. MS komt nu met deze actie. De winkelier heeft dan ook niks te zeggen over het wel of niet krijgen van de 2gms+cntrlr.

Maar, om ook de andere kant te benadrukken, wanneer de aanbieding van 299 een vervroegde verkoop is vanuit MS vandaan, dan kloppen hun voorwaarden niet, maar ik zou me dan ook voor kunnen stellen dat ze dan zeggen dat je de controller en games zelf maar moet kopen.

Wanneer het dus waar is wat de medewerker van de MM gezegd heeft, dan heeft MS een probleem. Ze hebben dan hun aanbieding niet goed doordacht en foutieve voorwaarden gesteld. Eigenlijk had de Xbox nu niet voor 299 in de winkel moeten liggen, dan was het een stuk makkelijker.

Het is dus misschien belangrijk om te weten te komen of deze prijsdaling bij MS of bij de MM vandaan komt.

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op de site staat toch duidelijk dat als je hem voor 26 april koop je die 2 spellen erbij krijgt dus ik vind het een beetje vreemd

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet maar ik vind die mm een k*t zaak, kunnen ze gewoon niks volgens de regels doen? Het is leuk die ervlakbij is maar voor ons is het vet genaaid wat ze nu steeds doen.

Verder geld die actie van mm gewoon voor hunzelf lijkt mij dus krijg je die games+controller.

Alleen denk en hoop ik dat MS die MM eens dwars ga zitten.

9. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, de MM is een geval apart. Het is daar altijd anders. Maar ik doe daar wel regelmatig mijn voordeel mee. In dat opzicht heb ik geen problemen met ze.

Het is natuurlijk ook zo dat medewerkers van MM ook maar mensen zijn en die kunnen ook dingen verkeerd begrijpen of verkeerd uitleggen.

Ik denk zelf dat het een actie van de MM is en dat je van MS gewoon je dingetjes krijgt. De enige die hier uitsluitsel over kan geven is MS, die bepalen immers de voorwaarden voor de 2gms+cntrlr.

10. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Feit is wel dat door deze aktie, nu alle andere winkels hun prijzen ook verlagen naar 299,- (Dixons, FRS, Bart Smit, etc...). Ze zijn allemaal gezakt vandaag. Wordt een zware klus voor MS om te bepalen of iemand wel of niet z'n 2 spellen en controller krijgt.

11. Marvin

Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je het krijgt als je nu je xdoos bij MM koopt, want je moet aangeven, waar, wanneer en je moet je serie nummer aangeven. Aan de hand van deze gegevens kunnen ze toch nagaan voor welke prijs je hem hebt gehaald!!!
    Zij weten ook echt wel dat MM de box nu al voor 299 eurootjes verkoopt. Ze zijn echt niet achtelijk!!!}:] }:]

12. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Nogmaals, dat hangt ervanaf of de prijsverlaging bij MS vandaan komt of niet.

Wanneer de winkeliers zelf bepalen dat ze een prijsverlaging doorvoeren, heeft MS daan NIKS NIETS NOPPES over te zeggen. Die prijs heeft namelijk niets met MS te maken.

Wanneer het bij MS vandaan komt, zullen ze binnenkort hun voorwaaren aan moeten passen en de genoemde datum van 26 april naar 19 april moeten vervroegen. MS kan geen voorwaarden aan de door jou betaalde prijs stellen.

Maarja, ik heb het gevoel dit al 10 keer te hebben gezegd.

(edit)

Dat gedoe over die prijs heeft ook hiermee te maken:
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1732

En dat naast het feit dat je een overeenkomst aangaat met de winkelier wanneer je een Xbox koopt, dus niet met MS. De winkelier is ook aansprakelijk voor garantie enzo. Dat MS dat liever zelf oplost is een bijkomend iets. MS heeft dus niets te zeggen over de prijs die jij betaalt. Zij mogen daar ook geen voorwaarden aan stellen. Wanneer zij dat wel doen, zijn ze verkeerd bezig.

Mocht ineens toch blijken dat MM klanten er geen recht op hebben, dan heeft de MM een probleem. Zij hebben mij bij de aanschaf van de Xbox namelijk niet verteld dat het iets speciaals was of dat het geen normale officiƫle Nederlandse import was, en die "normale" Xboxen komen gewoon in aanmerking voor de actie. Wanneer de Xboxen van de MM dus niet in aanmerking komen, heeft de MM iets verzwegen en daarbij een groot probleem.

....

Laatst bewerkt: 19 apr 2002
  13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat er op de buitenkant van de doos eigenlijk ook iets waaraan ze kunnen achterhalen welke xbox het is? Als dat niet zo is kan microsoft never nooit bepalen wanneer je hem gekocht hebt en voor welke prijs.

14. Marvin

Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk, maar dan zullen ze voor 100% die voorwaarden aanpassen anders kost het ze klauwen met geld!!!

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar kan dat dan wel bij de gameshop

en hoe kunnen de mensen van xbox nou zien waar je je xbox heb gekocht en als ze dat wel kunnen zien waarom zouden ze dan niet de spellen krijgen dat is toch de zorg van MM hoe laag zij hem afprijzen

Laatst bewerkt: 19 apr 2002
  16. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Als je je Xbox ergens koopt noteren ze dan ook dat serie nummer?
    Want je moet je serienummer ook meegeve nop dat formulier en dan kunnen ze misschen via het snm achterhalen voor heoveel je hem waar hebt gekocht:confused:

17. ronald22426

ronald22426 Super Ronald

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten die verkoper van de media markt in R'dam zei dat ik gewoon die controller kreeg en die spellen anders had ik em ook niet gekocht!!

18. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Op mijn bon staat geen serienummer van de Xbox.

19. jedigeub

jedigeub Gimme my XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site staat ook dat je je aankoop bon moet laten zien..... dus dan is het makkelijk om te zien hoeveel je betaald hebt....

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je de Xbox al eerder hebt gekocht en daarom een cadeautje krijgt :)

Die bon, tsja vraag me af wanneer je die moet laten zien

Deel Deze Pagina