ik ben in duitsland geweest in de moma en daar hadden ze ook een xbox voor 399 euro.... nu had ik dus een vraag kun je die xbox gewoon omzetten in het engels ( de menu's enz..) en als ik die xbox in duitsland koop kan ik er dan gewoon de nederlandse games van de intertoys erop spelen???? HELP ME !!
als het goed is ken je de menus gewoon engels instellen en ja de spellen van nederland doen het erop want zijn allemaal pal versies
maar dan koopt iedereen em toch 100 euro goedkoper maar zijn dan alle handleidingen duits en je kan dan gewoon nederlandse(pal) spellen spelen(IK MOET HET ZEKER WETEN) maar hoe kunnnen hun um bijna 100 euro goedkoper maken!?!?
JAHA DAT KAN! pfff.. PAL = Europa. Nederland = Europa. Nederland = dus PAL. Duitsland = Europa. Duitsland = dus PAL
Dat is niet waar dat je minder btw betaalt. Aangezien met de komst van de euro de btw bedragen ook zijn bijgetrokken (lees gemiddeld zijn geworden in europa) het is wel waar dat in duitsland de btw minder is maar dat zal zeker weten niet voor die 80 euro (170+ gulden) verschil maken. Wat het verschil maakt is het inwoneraantal enz. enz. Duitsland is een veel groter land, veeeeel meer afnemers, dus hogere omzet voor microsoft, maak je dan ej xbox goedkoper door de inkoopsprijs niet zoals in NL op 470 a 475 euro te gooien maar op bijv. 380 dan krijg je die prijzen, op het moment is het namelijk zo dat een winkeler maar 5 euro verdient per xbox, dit om stunten met prijzen tegen te gaan waardoor kleine gamesshops enzo niet buitenspel gezet kunnen worden door grote ketens als bart smit en v&d. Die hun xbox voor veel minder kunnen verkopen omdat ze op andere dingen meer winst maken.
LOL Inkoopsprijs is in Nederland echt geen 470 Euro. Hoe willen de bedrijven daar dan nog eens 19% belasting aan over gaan dragen aan de overheid en dan nog winst maken.. maar de BTW is echt niet overal even hoog hoor in Europa