Medion Service super slecht!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door carlito, 28 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus vorige week ook een medion computer gekocht maar sinds dag 1 is hij al kapot en sinds dag 1 probeer ik hem om te ruilen of gemaakt te krijgen.

eerst ben ik 3 uur aan het bellen dan heb je eindelijk iemand aan de lijn en worden er weer loze beloften gedaan (ja meneer de monteur zal morgen contact met u opnemen voor een afspraak) al 5x dus niks!!

verder word er geen enkele mail van mij beantwoord! ik ben het nu echt zat en ik ga de consumentenbond en een advocaat inschakelen (dit heb ik ook in mijn laatste mail naar medion gezet).

hoe zijn jullie ervaringen met het medion "service" center?

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar een vriend van mij wel.. uiteindelijk na 2 maanden zeuren had hij een nieuwe gekregen!

3. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die computer bij een filliaal door de raam ketsen!
    En daarna de boze verkopers aftuigen! 8)
    Mijn oom had er ook eens een computer van ROTZOOI!

4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet niet of de computer zo slecht is, maar de service is echt super super super slecht!!!! ik bel vanmiddag nu de consumentenbond en mijn rechtsbijstand en dan zullen ze het wel merken! garantie = garantie, zo kan ik ook iedereen 3 jaar garantie geven!

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er hele slechte ervaringen mee. Mijn laptop had last van een hitteprobleem. Dit wist ik niet ik dacht dat er iets anders kapot was.