Medion Service super slecht!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door carlito, 28 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus vorige week ook een medion computer gekocht maar sinds dag 1 is hij al kapot en sinds dag 1 probeer ik hem om te ruilen of gemaakt te krijgen.

eerst ben ik 3 uur aan het bellen dan heb je eindelijk iemand aan de lijn en worden er weer loze beloften gedaan (ja meneer de monteur zal morgen contact met u opnemen voor een afspraak) al 5x dus niks!!

verder word er geen enkele mail van mij beantwoord! ik ben het nu echt zat en ik ga de consumentenbond en een advocaat inschakelen (dit heb ik ook in mijn laatste mail naar medion gezet).

hoe zijn jullie ervaringen met het medion "service" center?

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar een vriend van mij wel.. uiteindelijk na 2 maanden zeuren had hij een nieuwe gekregen!

3. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die computer bij een filliaal door de raam ketsen!
    En daarna de boze verkopers aftuigen! 8)
    Mijn oom had er ook eens een computer van ROTZOOI!

4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet niet of de computer zo slecht is, maar de service is echt super super super slecht!!!! ik bel vanmiddag nu de consumentenbond en mijn rechtsbijstand en dan zullen ze het wel merken! garantie = garantie, zo kan ik ook iedereen 3 jaar garantie geven!

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er hele slechte ervaringen mee. Mijn laptop had last van een hitteprobleem. Dit wist ik niet ik dacht dat er iets anders kapot was.

Een mail gestuurd naar Medion en die zeiden dat ik de kooptoestand moest herstellen. Dat had ik gedaan en nog steeds hetzelfde. Effe op internet gezocht en toen kwam ik erachter dat het een hitteprobleem was wat zelfs erkend werd door Medion volgens een belgisch forum.

Weer een mail gestuurd waarin ik vroeg waarom ze niks zeiden over het hitteprobleem, maar kreeg geen antwoord. Weer een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik in mijn bios heb lopen kloten wat ik dus niet gedaan heb.

Inmiddels is het probleem gelukkig vanzelf weggegaan, maar ik vind de service echt klote gewoon. Ik kreeg zelf een keer als antwoord "een laptop is niet bedoeld om op te gamen".

Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  6. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een sukkels daar bij medion, maar jij kreeg tenminste nog antwoord! ik helemaal niks! ik hang iedere dag 3 uur aan de tel. en dan beloven ze weer dat de monteur vandaag nog belt, niet dus! ik ga hem denk ik alsnog terug brengen naar de aldi. misschien weten jullie nog een soort gelijk systeem dat nu ergens te koop is?

7. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan hem inderdaad altijd nog terugbrengen naar de Aldi(met bon). Ik zou geen andere aanbieding weten. Je kan natuurlijk ook er zelf een in elkaar zetten dan ben je goedkoper uit als je bijvoorbeeld een Dell of andere kant en klare pc koopt.

Wat is er eigenlijk kapot aan de pc? Misschien kan je ook proberen om de pc te laten repareren bij een computerzaak als het echt niet lukt met Medion.

8. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als de comp. koud is dan werkt hij gewoon goed en blijft hij goed werken, als ik hem dan uitzet en gelijk weer wil opstarten doet hij niks meer. ik moet dan een tijdje wachten.

volgens mij is er 1 van de koelels kapot, of de voeding/moederbord?

9. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is toch niet zo'n erg probleem. Hoe lang moet je wachten voordat je hem weer aan kan zetten? Als het heel lang duurt dan is het inderdaad niet zo fijn, maar als je ongeveer 30 seconden moet wachten hoort het denk ik zo want het is volgens mij niet goed om je pc gelijk weer aan te zetten nadat je hem uit heb gezet.

10. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee het duurt echt minimaal 30 minuten, en soms gewoon een paar uur.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is toch precies wat je kan verwachten als je goedkoop een computer wil kopen? Denk jij dat het én goedkoop én kwalitatief goed én perfecte service kan hebben? Dat is hypocriet om te denken, want voor die belachelijk lage prijzen lever je écht wel ergens op in en dat is de klantenservice en afhandeling van je problemen.

12. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat snap ik, maar dat het zo slecht zou zijn had ik nooit gedacht. want zelf staan zeggen ze dat bij hen de service op 1 saat en dat ik dat als klant waarschijnlijk al gemerkt hebt. niet dus....

13. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik moet zeggen dat ik nooit last met ze heb. Heb een half jaar geleden een breedbeeld tv van medion gekocht die problemen had met de standby toets. Gebeld en 2 dagen later is de tv opgehaald en gerepareerd weer teruggeleverd! :)

14. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus ze kunnen het wel?

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    gewoon lang genoeg doorzeuren:)

16. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net medion aan de lijn gehad, ik werd door verbonden met de manager, hij vertelde me dat de onderdelen voor mijn computer nog niet binnen waren, maar dan denk ik hoe weten zij nou wat er kapot is? dan moet je toch eerst komen kijken lijkt mij? het zou nog ot begin volgende week duren, ik blijf hopen............

17. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    yip;)

was nog antwoord op de vraag of ze 't wel kunnen.
    bij mij werd de tv gewoon opgehaald, na telefonisch uitleggen van het probleem.

Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  18. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, maar dan moet je gewoon dat schakelaartje achterop de pc (netvoeding) even 10 seconden uitzetten en dan weer aandoen, heb ik ook met een ander merk PC....

19. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee werkt niet, hij moet echt afkoelen

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn collega had vorige jaar problemen meteen tikkende hardeschijf.
    Hij kreeg toen van de helpdesk 2 opties.
    1- Wachten op monteur.
    2- Hardeschijf opsturen via de post.

Omdat Medion/Lifetec in Losser een vestiging hebben , heeft hij de hele pc persoonlijk achter de deur gezet daar.
    1 week later kon hij hem daar weer ophalen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina