Mods: Ik kon niet vinden waar dit moest dus als het verkeerd staat mag het wel naar de goede plek worden verplaatst.
MEEGAA-LAN
26 September begint de MEEGAA lan weer in Duitsland. De MEEGAA lan is de ideale plek om lan ervaring op te doen en eventueel wat prijzengeld mee te pakken. De hele Zaterdag kan je gamen, scrimmen, toernooi spelen of gewoon de stad in. Het evenement is in Duitsland maar vlak over de grens dus zeker de moeite waard om te gaan.
Datum
Het evenement begint op vrijdag avond 26 Sept. De inschrijving is open om 18:00. De Zaterdag erop kan je de hele dag gamen tot laat in de nacht. Zondag ochtend is de prijsuitreiking en kan je nog enkele games spelen voor de terugreis. Overnachting is een beetje simpel, gewoon op de grond dus als je meer comfort wil kan je mss beter een hotel boeken, anders matje mee en eventjes afzien tot je slaapt
Games
Er zijn erg veel games dit jaar waar je in kan meespelen. Halo3 FFA, 2v2 en 4v4, COD4 FFA, 2v2 en 4v4, Gears of War 1v1, 2v2 en 4v4, Unreal tournament 1v1, PES2008 1v1, 2v2, FIFA 2008 1v1, 2v2, Forza motorsport, Project gotham racing 4, GRID, Soul calibur, Virtua Fighter en Guitar Hero. Voor Guitar Hero is er een hele bioscoop zaal ingericht met super geluid.
Prijzen
De prijzen zijn redelijk. Het gaat meer om de ervaring dan om de prijzen maar er is zeker wat geld en goodies te verdienen. Er is mogelijkheid tot een extra prijzenpoel van 5000 euro als er Europese top teams komen. Dus als je teams weet, laat het ze weten en stuur mij een PM want dan kan ik doorgeven dat er pro teams komen. Kosten zijn 17 euro of 25 afhankelijk of je aan de deur of via de bank / PAYPAL betaald.
Het toernooi is in Essen, vlak over de grens bij Keulen, het adres is Papestrasse 1 dus zoek het maar op op google maps. Het is in een jeugdecentrum in een grote zaal. Je kan er snacks krijgen, de stad in, er is een erg mooi mainstage en veel teams en tv’s.
Wat moet je meenemen?
Normaal moet je je xbox, game, controller, headset en tv meenemen maar je kan daar ook een monitor met kabel huren. Verder wat te eten is wel handig en een matje met slaapzak.
Inschrijven
Voor inschrijven ga je naar www.meegaa-lan.de, daar ga je naar anmelden, vink het vinkje, kies of je gaat betalen aan de deur of van tevoren via overschrijving. Zo simpel sta je ingeschreven. Je moet eerst wel een account aanmaken. Dit kan wat lastig zijn dus misschien moet je iemand vinden die het voor je kan doen in het Duits. Als dit problemen oplevert moet je mij een PMetje sturen met de volgende gegevens
Naam:
Gamertag:
e-mail:
Betalen via bank of aan de deur:
Teamnaam:
Welke spellen wil je meedoen:
EDIT: En geboortedatum:
Nu weet ik verder niet wat nog belangrijk is dus ik ga nu vod kijken. Zie jullie op de meegaa lan!
P.S. Ik probeer dit ook te organiseren in Nederland maar heb echt veel moeite met het vinden van een locatie. Als je wilt helpen stuur me dan een PM met je mail of msn.
Laatst bewerkt: 24 aug 2008