meer aandacht voor aankomende games

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door tha messenger, 27 okt 2003.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou toch wat meer informatie willen zien op xbw over de aankomende toppers:

-Top Spin
    -Far Cry
    -Sudeki(2004?)
    -XIII
    -Counter Strike

Het kost natuurlijk erg veel werk om hier veel over te schrijven, maar het hoeft ook niet meteen veel te zijn.

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ken ik jou?8).

Wees maar niet ongerust, al een tijdje doet xbw een feature week (zoals nu Crimson Skies, en eerst Voodoo Vince), en dat zullen ze vast ook wel doen met deze toppers.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ze kunnen niet elke game uitgebreid aandacht geven zoals nu bij Crimson Skies is, en in de toekomst zullen ongetwijfeld wel wat van de komende games meer aandacht krijgen, maar das vaak pas als deze uit of bijna uit zijn.

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Meer previews, dus ruim voordat de games uit zijn!

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    We proberen zoveel mogelijk previews te maken, maar we willen het liefst previews maken van titels die we hands -on gespeeld hebben. Dit omdat je dan gewoon veel meer inhoudelijk kunt vertellen dan de basics.

Ik vind zelf ook dat we meer previews moeten hebben. We werken eraan :). meeste hebben nu hectische schooldagen..

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Van Top Spin en Sudeki zijn sowieso uitgebreide previews beschikbaar...

Deel Deze Pagina