Meer mensen problemen met OXM?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fireballs_nl, 21 jul 2002.

  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!

    Ik had lang zitten nadenken over een abonnement op OXM, maar uiteindelijk een aantal weken geleden overstag gegaan en via de website een abo aangevraagd.

    Je krijgt dan binnen 10 werkdagen per normale post een bevestiging. Ik kreeg die niet en toen heb ik maar gebeld; bleek dat de bestelling nooit is aangekomen. Dat tot twee keer toe bleek achteraf.

    Zat nix anders op dan mn creditcardnumbers per foon te geven...hmmm toch maar niet, dus toch weer een keer via de website opgegeven...en nou hopen dat er niet 3 keer 80 pond is afgeschreven
    8)

    Iemand ook problemen gehad of nog steeds geen bevestiging?
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2002
  2. voyager

    voyager Jedi Knight

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Had bij de initiƫle inschrijving wel wat geduld nodig voordat ik een confirmatie kreeg via de post. Uiteindelijk gekregen en daarna zijn ze toch redelijk op tijd geweest. 1x is het doosje van de disk beschadigd geweest maar dat komt door de liefhebbende PTT'rs natuurlijk. Een vriend van me had de confirmatie stukken eerder dan ik (weken, we waren ruim van te voren ingeschreven) ondanks dat we binnen een kwartier online na elkaar hebben aangemeld. Ik heb uiteindelijk nog zo'n pin gekregen die ze nog steeds beloven, hij niet. Bij hem zijn de mag's tot nu toe bijna altijd beschadigd (wederom bedankt PTT) de mag's zijn bij mij tot nu toe gaaf. Dus jah, zo af en toe schijnt er wel eens wat mis te kunnen gaan maar voor mij persoonlijk nog niet schokkend genoeg om aan de bel te trekken.

    Succes!
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    als ik die xbox eindelijk heb, gaat me abbo op de PcZone denk ook de deur uit :D


    (waarom staat een tijd een uur achter??)
     
  4. voyager

    voyager Jedi Knight

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit te laat om PcZone te dumpen!! Heb 't nooit echt top gevonden...

    clock issue: d'r is iemand van de crew naar Oostenrijk... misschien heeft die 'm meegenomen en per ongeluk op wintertijd gezet. Oostenrijk is het altijd wel koud :D
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Verder niks mis met de PcZone hoor, is gewoon een top blad, maar omdat ik me steeds meer interreseer voor de Xbox en steeds minder voor de PC, vind ik em steeds saaier worden :)
     
  6. Zooi

    Zooi Reserve Modje

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen hier met OXM, ca. 10 dagen geleden mezelf opgegeven via de website met een CC. en net de bevestiging binnen gehad.
     
  7. arthurg

    arthurg Xbox Magazine

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon effe bij je instellingen veranderen. De moderators zijn te lui om dat standaard voor je in te stellen :D
     
  8. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangemeld op website met cc, iets later dan een week de bevestiging via post ontvangen, krijg met ingang van 1 sep 2002 OXM (UK) via de post.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2002
  9. maximus

    maximus loud pipe save lives

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop mijn OXM in een speciaalzaak die meestal op dezelfde dag als in de UK in de winkels staat (Belgie)Deze maand heb ik nr.6 op 19/7 gekocht en daarom is een abo.niet nodig dus.
     
  10. Keybern

    Keybern Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, nu je zegt,... ik heb ook al een tijdje geleden een aanvraag voor een abo op OXM doorgestuurd via de website. En ik heb nog geen brief in de bus gevonden... hmm, afwachten maar... :{
     

Deel Deze Pagina