ik weet niet of het kan hoor maar ik zou het wel fijn vinden als er wat meer reviews te lezen zijn op deze site
jaja komt eraan.. we vinden het belangrijk dat het GOEDE reviews zijn, en niet dta we als eerste de MEESTE reviews hebben
ik vroeg het ook alleen de kwaliteit van de reviews tot nu toe vind ik goed alleen vind ik het aantal een beetje mager sorry
inclusief filmpjes natuurlijk die reviews komen er echt wel aan hoor , maarja hoe kan je nou europa games reviewen zonder euro xbox? tis nog ff wachten dus .
Ik wou effe zeggen dat ik veel respect heb voor sites die hun eigen screenshots en filmpjes maken bij de reviews. *hint, hint*
hehe zover ik weet heeft alleen Jordi (Ugamer) een TV-IN op zijn GPU.. van onze crew dan, dus heljaas, maar natuurlijk zal er wel het eea vanaf komen
Oh dus op zo'n manier maken gamesites screenshots, ik dacht dat ze speciale hardware hadden,maar dus op zo'n manier. ]:- Ik wou dat ik ook een tv-in had, kon ik ook eens ergens aan meedoen. Maar helaas heeft mijn voodoo 3 2000 pci niet de kracht daarvoor. *zucht*
Dat is het nare van een gamewebsite beheren, je bent constant aan het up-daten van nieuwe games. Dus respect voor de beheerders die doeds moeten de zware taak verichten om eerst uren de game te testen daarna een verhaaltje erover maken en pics maken. al met al it`s a hard life
Ja het is wel humor, maar het is makkelijker en leuker om een review van een echt goede game te maken (PGR ofzo )