Ik heb hier momenteel een aantal consoles staan met een simpele Scart-Switch (of hoe je het ook wilt noemen). Er kunnen hier helaas maar 4 consoles op. Nu ben ik opzoek naar een kastje wat minimaal 8 Scart aansluitingen heeft + Het moet ook Scart/RGB aankunnen (niet alle kastjes kunnen standaard RGB aan + het moest het liefst automatisch om te switchen zijn (mag ook eventueel handmatig maar automatisch is toch wat makkelijker ). Weet iemand een winkel die dit verkoopt?
Hmm of dat nou de beste oplossing is.... volgens mij verlies je dan namelijk wel wat kwaliteit als je alles door gaat lussen. Ik zou dus eerder kijken naar een andere oplossing dan het op deze manier oplossen.
Vindt het eerlijk gezegd een beetje raar dat het niet/vrijwel niet verkocht wordt. Er zijn toch genoeg mensen die meerdere consoles/dvd spelers enz enz hebben?
Staat boven aan Heb een aantal consoles: Xbox/Gamecube/PS2/Dreamcast/Psone/N64/Snes/Nes + misschien binnenkort nog meer dus dat heb je aan een 4 poorts kastje niet veel
Nes ging tog niet via scart Bij mij iig niet. Ik moest hem gewoon in de kabel aansluiting op de tv doen.
Klopt. Maar er zullen waarschijnlijk in de toekomst nog meer consoles bijkomen dus daarom zou ik minimaal 8 poorts willen (of meer ).
probeer dit eens is misschien een oplossing http://www.lik-sang.com/info.php?category=83&products_id=2355& 8 consoles op 1 rgb scart kabel
op de laatse bladzijde van de nieuwste PU magazine (nummer 5) staat ook zoiets, is best wel duur volgens mij €60,- maar hij is wel uitgebreid, en er zit een afstandsbediening bij, is denk ik ook wel handig. hij heeft helaas "slechts" 5 ingangen.
ik had het snel doorgelezen 2 dagen voor die post hierboven, daarvan klopt helemaal niks, hij heeft 4 ingangen, nou ja, dit stond er: Joytech AV control center Ook zo'n last van al die snoeren van videorecorder, Xbox, Gamecube en Playstation 2? Wij ook. Maar gelukkig heeft joytech een handig apparaat dat als die problemen meteen oplost. De AV control center geeft je namelijk de mogelijkheid om vier apparaten aan te sluiten op je TV, en dat door maaar een AV ingang op je TV te gebruiken! Het werkt simpel. Je sluit vier apparaten aan op de controlcenter die je vervolgens aansluit op je televisie. Vervolgens stel je het kanaal in waaar je normaal gesproken je games op speelt en gamen maar. Met óf de bijgeleverde afstandsbediening óf een druk op de slecect knop, schakel je over naar een ander apparaat. Simpel toch? Het apparaat is niet geodkoop maar je bent in iedergeval verlost van al die snoeren die, naast of onder je TV meubel liggen prijs: 69.95 euro - distributur: take 2 benelux - tel: 076-5481350 - www.joytech.co.uk dit heb ik overgetypt uit het PU magazine, msichien zitten er wat typfoutjes in.