[XOne] meerdere live accounts op 1 xbox

Discussie in 'Games' gestart door tyrone, 6 jul 2004.

1. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb net m'n moeder overgehaald om de credit card aan mij te geven, eindelijk 8) , en wil m'n live account activeren, maar m'n broertje wilt het nu ook :mad: .
    Is het eigenlijk wel mogelijk om 2 accounts op 1 xbox te zetten of moet ik 't dan op een memory card zetten want die heb ik niet :'-( .
    Nou alvast bedankt enne toziens _0/

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee hoor je kan er volgens mij 8 op 1 Xbox zetten ! Bij mij staan er 3 op. Dus dat kan wel ja !

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb al 'n jaar live abo,
    maar als er weer zo'n actie met 'n gratis game is maak ik er nog een aan met 'n trial :) (alleen wordt die dan niet verlengd? :eek:)

4. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gratis game acties moet je een 12 maanden account nemen! en een Trail wordt automatisch verlengt! (zoek voortaan gewoon naar topic's voor je antwoorden op je vragen.)

5. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nog een account erbij wilt doen moet je dan 'account recovery' doen of 'new account'??

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    new account natuurlijk:)

7. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een account van een vriend wilt overzetten moet je toch account recovery doen?

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ja
    of een memory card gebruiken

9. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    een vraag, wrom 2 accounts? wrom niet gewoon met zijn 2en op 1 account? ietse goedkoper

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ben je geen persoon ... en kan de een of de ander jouw stats verprutsen .. en moet je gaan vechten wat de gamertag gaat worden

11. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan wel wezen maar het is wel 30€ goekoper, heb liever die 30€ in mijn zak en kut stats(die ik zelf dan wel zou hebben verkloot :p )

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Tja ieder zijn mening ;) ... en waarom zou jij voor het tweede account betalen ...straks met Halo 2 kan je namelijk ook gebruik gaan maken van custom content ... live alerts etc. ..

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    ... en twee accounts heeft nu al z'n voordelen omdat er anderssoortige gamers in mijn friendlist zitten dan in die van mijn 8 jaar oude zoontje.

Bovendien vind ik de MSN koppeling wel handig en die kun je niet met z'n 2-en tegelijkertijd gebruiken.

Tenslotte... Als je 30 of 40 games hebt gekocht merk je die 30 euri extra ook niet meer... ;)

14. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    mja, ok :p jij hebt een goed argument :p

Laatst bewerkt: 10 jul 2004
  15. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    mijn broer wou ook delen, maar die bakt er niks van dus zei ik koop maar lekker zelf een starterskitje, en opeens hoefde het niet meer zo nodig :D

16. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht eerst zelf een threadje te openene maar et past hier ook wel aardig tussen.

Ik heb zelf een gametag (NL Apex) en een vriend van mij ook (NL Bassie)... Ik ga soms bij hem liven, is het dan mogelijk om, door memorycard of account rec., mijn account op zijn xbox te kunnen bespelen? (en de dag daarna gewoon ook op mijn eigen xbox te spelen... En dan dus zonder het steeds elke dag op de andere xbox te deleten...)

Ben nu op vakantie dus t kan een tijdje duren voordat ik op reacties kan reageren maar elke reactie stel ik op prijs :p

Mzzl,

Iversonfan88

edit:

Uit de faq
    Geeft dus geen duidelijkheid of ik op twee xboxen mijn gamertagaccount mag hebben. (ik begrijp dat het problemen gaat geven zodra ze tegelijk van twee verschillende xboxen bespeeld willen worden..*gniff*)

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het beste is elke keer je memory card mee te nemen ... account recovery moet je elke keer uitvoeren als je op een andere xbox wilt spelen ... en je wilt niet dat iemand misbruikt maakt van je account, zodat hij/zij premium content gaat downen ... een memory card kan je meenenem .. dus no problems

18. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    w00t ubersnelle reactie pwnage! gehghe

Heb nog niet zon memorycard, enig idee hoeveel deze kosten.. En hoe zet je zo´n account erop.. ik gok dat dat zo ongv gaat -> dashboard-hardeschijf-*account selecteren en laten kopieeren ofzo*

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

jeb zo gaat het ... ;) ... de goedkoopste mem card is rond de 5 euro- 15 euro geloof ik ... bij bol.com schijnen ze goedkoop te zijn

20. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina