Meerdere saves verwijderen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tyrant, 11 mrt 2009.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Aangezien ik een mietig 20GB HDD heb, wil ik zoveel mogelijk crap verwijderen. Nu heb ik al tijden heel veel saves van games erop staan. Bioshock en FarCry werken namelijk met een PC save systeem, oftewel je kunt steeds op een nieuw block saven. Uiteindelijk heb ik nu 100+ saves voor Bioshock en 150+ voor Farcry 2. Deze nemen per save ong. 3 MB in. Oftewel, dat zijn redelijk wat MB's!

Alleen wil ik weten, hoe kan ik dit snel verwijderen? Ik kan het per stuk doen, maar dan ben ik redelijk lang bezig..

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Systeem info en dan Hard disk, en ik heb maar 3 save games bij far cry en dat kost maar 12 MB:eek:

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Meest simpele manier is de optie om alles van het betreffende spel te deleten,
    Echter dan ben je alles kwijt.

Als je een memorycard hebt of kunt lenen kun je de saves die je bewaren wil daarop zetten en dan alsnog bovenstaande optie uitvoeren.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan het in de game zelf niet makkelijk?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Nee helaas.

@Distortation: tja, het leek mij wel handig om maar steeds een nieuwe save te beginnen :p

@ Sato: Thanks, maar hoe kan ik alles van het spel deleten? Waar zit die optie?

6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    My xbox > System Settings > Memory > Hard drive > Games > En dan naar de titel die je zoekt en Y drukken in plaats van A en dan Delete.

Zo verwijder je alles van een spel in een keer.

Deel Deze Pagina