Ik erger me de laatste tijd dood aan mensen die voor elke game een aparte thread maken en die dan ook nog eens na elkaar omhoog gaan kicken. Zo hebben Motoko Kusanagi en Taiyou heeel veel lopende xbazar threads. Bij een centrale thread en bv. 1 of 2 aparte threads waar 1 specifieke game wordt aangeboden met alle informatie erbij is in mijn ogen wel ok, omdat bv. bij nieuwe games als gta: sa het aantal posts flink op kan lopen en op die manier het verkopen van de andere games lastig maakt. Dit lijkt me ook niet eerlijk tegenover andere handelaren met 1 centrale verkoop thread. Graag reacties van mods en admins. -Polmannetje het valt ook op dat deze leden nog (bijna) geen verdere posts hebben.
Je kan altijd 1 van de mods pm'en of reporten met de "report knop". Het is wel erg, maar ik heb verder niks te maken met Xbazar. En ik krijg de reports voor dat forum ook niet binnen. Zo te zien mag het niet wat ze doen en we zullen het ook aanpakken.
Je hebt misschien wel gelijk, maar dat kun je ook via de PM met een mod of admin. regelen. Vind ik. EDIT: Volkoren is me net voor geweest.
Heb ik gedaan. 2k is op vakantie en Furies zegt zelf dat hij nonactief is dus ik vond dat ik het hier wel kon aankaarten. Weet verder ook niet hoe dat binnen het modgedeelte is geregeld maar het lijkt me niet goed dat xbazar geen mod heeft op het moment.
Uit de PM van Furies: Hey, sorry maar ik ben momenteel door omstandigheden minder actief op het forum. Hopelijk heb je hier begrip voor. Daar leid ik uit af dat hij nonactief is.
Als iemand een member met heel veel verschillende threads in Xbazar ziet, kan die altijd een PM naar een mod sturen die actief is, dus niet nu naar [2k] aangezien die op vakantie is, als die weer terug is dan natuurlijk wel Je kan op het forumindex zien welke mod er online is, en wat zijn laatste activiteit kan je op deze link kijken.
@vinnie: daar heb je gelijk in maar Furies zegt toch niet zomaar dat hij minder actief is en daarom mijn vraag niet kan beantwoorden.
Je zal wel gelijk hebben wat betreft Furies . En ik ben het ook met je eens. Als iemand veel threads heeft op X-bazar, weten ze meestal van de helft niet meer dat ze ze hebben aangemaakt. Daarna maken ze nog 3 keer een zelfde thread aan en krijg je een onoverzichtelijk geheel. Dat was voor mij ook ooit de reden om 1 grote thread te maken.
ja en voor mij dus ook.. ik vind het ook zwaar irri dat al die topics er zijn, niet alleen omdat mensen mijn topic dan minder snel zien, maar ook omdat het (like said before) onoverzichtelijk word. Ik denk dat er maar een paar jongens zijn die een centraal topic hebben.. En die worden bedolven onder de rest..