meest coole en best bestuurbare auto in pgr

Discussie in 'Algemeen' gestart door ManU, 20 mrt 2002.

1. ManU

ManU FreeStyler

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we allemaal eens op noemen welke wagen je het coolste vind in pgr en welke wagen waar je het beste mee kan rijden in pgr.

Ik vind de ferrari 360 spider de coolste en de best bespeelbare wagen, de wagen waar ik de meeste medailles mee heb behaald is de minicooper.

Laat eens jullie ondervindingen weten.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De mooiste wagen is voor mij de F360 Modena. Ik vind het jammer dat er geen F355 Challenge bij zit :'-( die wagens zijn ook fucking mooi :) Die F355's die er nu in zitten zijn ook wel leuk, maar toch ff wat minder.

Ehm lekkerste wagen, Ford Focus en Audi TT :)

3. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    vind de f50 wel wreed maar moet nog veel te veel kudo's. Ik vind de TT lekker rijden en de GX-8 en de Nissan Skyline GTR rijd ook super

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja Skyline is ook leuk bakkie.. voor arcade zooi gebruik ik nu vooral de Ford Focus Cosworth

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Skyline GTR is de beste alround auto zou ik zeggen, en de Delphino waarschijnlijk de beste auto in het spel.

maar voor snelheid en als je het kan zijn de ferrari's ook supreme roelerend!!!!! Ik kan aaridg met de f355 rijden.

(andere f's heb ik nog niet)

6. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk mn TT te pakken!:)

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    is PGR nou het kopen waard ? .
    Want in de shop (op de demo unit ) zoog de besturing echt .
    en de tracks ( 2 maar :mad: ) waren Zuigend kort en Donker .
    ( heb je ook daglicht in het spel)

En ziet het er mooier uit dan wat ik gezien heb ...

PLease help me . nog 2 weken tot ik serieus moet kiezen of ik em wil kopuh :D

8. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn maar een paar circuits waar het donker is en de besturing is geeneens zo moeilijk. t is ff wennun. ik vind hem zeker het kopen waard want ik heb hem nou precies een week (ja ik had hem woensdag al) en ik heb hem nog lang niet uit. Voor MP is die wat minder maar het is wel leuk als je goeie tegenstand heb (dus niet me broertje)

:)

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik jou was zou ik hem zeker kopen. Je bent er echt wel lang mee bezig en hij is ook nog eens verslavend!

Mijn favoriete car tot nu toe is de Porsche Boxter S. (meer heb ik er nog niet, maar ja). Ook de Focus rijdt wel lekker;) !

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, tis heel erg moeilijk. Ik kan eltijd drie van de arcade races op een level makkelijk halen maar de laatste is meestel reuze moeilijk op een level. ik ben nu in "hard" heb alles goud behalve het laatste hard level...die kan ik nie eens brons krijgen. GRRR

moeilijk hoor

11. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu ook in hard maar het is wel 'f*cking hard:)
    ik moet er nog 3

12. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    mja nog niet zover met PGR (Halo hé :p)
    maaruh de audi TT coupé en roadster rijden erg lekker, en de Focus Cosworth ook wel. Verder is van de slome bakken, en eigenlijk m'n favoriete bakkie met rijden:

TOYOTA MR-SPYDER :D (errug veel mee gewonenn :D :p)

mooiste bak? kwee niet, heb ze nog niet allemaal maar de ferrari's zijn wel erg mooi .... (Duuuh ...)

mzzl Munch and Abe

13. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu sinds gister, eind van de dag, project Gotham (geruild voor DoA3 dat spel zuigt echt) dat spel is echt vet cool op de demo unit leek het me maar niks maar heb het toch gekocht en daar ben iik verschikkelijk blij mee het racet geweldig de graphics zijn echt supa smooth dus wat wil je nog meer. Ik ben nu bij de amateurs sessie en tot nu toe vind ik die mercedes die je al in het begin hebt het best, en daarna die porshe die mag er ook best wezen die trekt lekker snel op.

14. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    Rij wel graag in de Skyline GTR, vind dat echt een gave auto, mag nog niet in de ferrari's rijden, dus daar kan ik niks over zeggen. Als ik kudo's wil halen stap ik meestal in de lotus exige. Vooral freeroam vind ik erg gaaf in die bak.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lotus Exige heb ik nu bijna.. heb Quick Race bijna uitgespeeld, Arcade Race wil nog niet zo, level 2 (1e level wel helemaal op goud)

Ford Focus trekt wel lekker op vind ik, rij nu vooral met Skyline GTR :)

16. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die exige er een uurtje geleden bij gehaald :)

Vrij snelle wagen, alleen een wegligging van nix, slipt gigantisch dus.

Komen de mindere wagens nou ook onder de betere te staan?
    Want exige komt onder me ferarri 355 :)

Volgens mij is het ook zo dat je de wagens er het beste bij kan halen in de volgorde dat ze staan zeg maar, dat dat het makkelijkst is.

17. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    Ow enne kobold met welke wagen doe jij arcade?
    Ik ben er niet zo mee bezig, 1600 kudos in san francisco op hard.... ik kom niet boven de 1100 ofzo
    damn

18. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die 1600 in SF zit ik ook op vast, dat is niet te doen man. Maar de quick race (Hard) in London wil ook niet echt lukken dus zou wel eens aan mij kunnen liggen ;) Nee geef mij maar die nauwe straajes in de street challenge van de New York Kudo Challenge; daar kar ik met de Skyline GTR aardig rielekjst doorheen }:]

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Verdomme.

Khad trouwens ook net die Exige gehaald, echt een kutkar, uit stilstand trekt die traag op, maar uit een bocht heeft die zo enorm veel kracht dat je je zelf in een 360 gooit..

maarja, had een timed run, 1300 kudos moest ik halen, HAAL IK ER 1298!! GRRRR dat is niet de 1e keer dat zoiets gebeurd..

20. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    je kam met kudo challenge het niveau ook omlaag doen en omhoog doen, scheelt een hoop

Deel Deze Pagina