1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

  1. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    LotR: Battle for Middle-Earth 2. Zeker goede game, jammer dat de meeste mensen hem alleen voor de achievements gespeeld hebben. Online is echt leuk, zeker als je met wat vrienden (of 1 vriend) 2vs2 gaat doen ofzo.
     
  2. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Crackdown.

    Vorig jaar kerstvakantie heb ik em uit de budgetbak gevist voor 27 eurootjes, beste koop van 2007 _O_ Wat heb ik toch een plezier met dit spel. Ik vind em veel vetter als Saints Row, zeker in de coop.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De helft van de spellen die hier genoemd worden zijn een paar miljoen keer verkocht maja :+ (crackdown, bioshock, halo 3 o_O)

    Ik vond superman wel grappig eigenlijk. Voor 5 euro bij gcshop besteld en heb me er best mee vermaakt. Ook was Tetris best geinig en ben je best lang bezig met alle gamemodes en online multiplayer (!).
     
  4. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    stem er mee in dat dead rising klote spel is. Vriend had hem en we hadden opdracht gedaan en we wilden snel saven want overal liepen zombies. Komen we bij de saveplek helemaal vol zombies.
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat bedoelt ie dus -_-' Er is helemaal niks mis met deze game dus ik snap echt niks van mensen die dit spel afzeiken want de multiplayer is vet, niks mis mee.
    Het verhaal in de sp is 10x beter omdat er in 2 gewoon alleen maar lomp geknal was en hier zitten te minste mensen is waarmee je door het verhaal gaat. CoD3 ownt dus en is (in mijn ogen) beter dan 2. Niet beter dan 4 maar toch een zeer ondergewaardeerd spel.
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Colin McRae DiRT en Just Cause zijn geweldige games die iedereen vermijdt jammer genoeg.
     
  7. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Dead Rising is gewoon pure 0wnage. Idd het saven zuigt best wel, maar als je het spel eenmaal onder de knie hebt is het spel zo ******** cool. Als j ehet verhaal speelt en je volgt de true ending, tfoe het verhaal is gwn ubercool, kleine spoiler voor mensen die Dead Rising neit true ge-end hebben .
    Op het einde, bij dat filmpje neigt het toch erg veel op een vervolg, maar dat vond ik, hoop zelf ook dat er een deel 2 komt, spel ownt

    BTW Rbz NL, je hebt volkomen gelijk man, CoD 3 Ownt zwaar
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2008
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    idd cod3 was echt een goed spel.
    Vindt het nu zelfs nog leuk om te doen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    CoD3 vond ik ook gewoon een leuke game. Online vond ik hem ook erg leuk. Kan zijn omdat ik daarvoor geen CoD2 had gespeeld.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij is crackdown alleen super veel verkocht omdat er een Halo 3 beta bij zat, want ik hoorde van alle kanten dat het een slechte game was en dat hij alleen verkocht werd door de beta key die erbij zat.. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben :)
     
  11. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Marvel Ultimate Alliance, hij was heel leuk :thumbs:.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    IN mijn ogen is Ace Combat 6 echt underrated. heb het gevoel dat er niet heel veel van verkocht is. wat toch eigelijk wel zonde is want het is echt een topgame.
    Oke het verhaal is een beetje flut, maar dat maakt verder niet uit want de missies zijn gewoon superb!
     
  13. Remco

    Remco Guest

    NHL08, die heeft echt niemand, maar is echt gruwelijk goed, net als NHL07
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    komt omdat het niet zo'n bekende sport is in europa. In de USA zal dat spel echt heel veel verkocht zijn.
    Zelfde gaat met madden
     
  15. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat al te twijfelen over deze game.

    In hoeveel uur heb je 'm uitgespeeld en is de levensduur nog opgerekt door online mogelijkheden ?

    Btw....NFL Dolphins en dan als avatar Washington Redskins ???? ;)
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Ja maar dat is ook vervelend omdat je elke keer die tactieken moet doen enzo, en als je niet zo bekend ben met de sport, gaat dat vrij lastig..
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel is in USA 1 van de meest verkochtte spellen daar samen met ijshockey. Fifa verkoopt daar bagge samen net PES :cool: Maar Hier zijn ze idd zwaar underrated
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof dat ik rond de 15 uur bezig ben geweest in de multi player, sommige levels zijn echt moeilijk! en per level doe je ongeveer 20 tot 40 min over.
    Er is ook wel een online mogelijkheid alleen die heb ik nog niet gecheckt simpelweg omdat ik er geen tijd voor heb gehad nog.
    Ga nu voor de SP singleplayer op hard dus ben wel weer ff zoet daarmee.

    en dat de skins betreft: Ben Miami fan, alleen mn favo team in de NFC zijn de skins. maargoed op mn avatar is het sean taylor(R.I.P) en die heeft bij de miami hurricanes gespeeld dus sja:9
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    er komt ook een deeltje 2:)

    het heet Dead Island en er staan al screenshots op het internet;)


    @Rbz NL: jah die singleplayer was egt geweldig. die laatste 2 levels_O_

    en als je de oorlog wint en al die engelse vliegtuigen overvliegen met van die kleurijke rookbommen en muziek.
    en dat Guzzo die radio moet plaatsen en Dixon dan wordt neergeschoten.. egt nostalgie:emo:
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Is heel makkelijk te leren. Ik heb NFL Street 2 en NFL Madden 07 gespeeld, en je hebt het zo door. Je kan ook Coach tips of Madden tips oid krijgen, en dan krijg je 6 verschillende opties die je in die situatie goed kan gebruiken. Als je het spelletje eenmaal door hebt is het echt gaaf! Alleen jammer dat een potje zo lang duurt...
     

Deel Deze Pagina